Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Et ældre areal ved Charlottenlund Statiob
Hejsa,
Jeg leder efter oplysninger om et areal nær stationen Charlottenlund. Har nogle her adgang til tekniske tegninger eller info om billethuset Bregnegårdsvej 2a og areal omkring. Helt specifikt om der har ligger tanke nedgravet mm
På forhånd tak for hjælpen

Har det gamle 'Østre Billetsalg' nogensinde haft anden opvarmning end brændeovne?

Dengang stationen havde det gamle 1912/46 anlæg var der udover vige/overhalingsspor også en godsplads med 2-4 spor øst for togvejssporene.

Så jeg er meget skeptisk med hensyn til nedgravede tanke i den viste firkant - uden at besidde konkret viden

Eskild

Citat fra: Stationshaven Dato 19/02-23, 20:51Hejsa,
Jeg leder efter oplysninger om et areal nær stationen Charlottenlund. Har nogle her adgang til tekniske tegninger eller info om billethuset Bregnegårdsvej 2a og areal omkring. Helt specifikt om der har ligger tanke nedgravet mm
På forhånd tak for hjælpen
jeg tror du skal have fat i ledningsregister og evt kommunen de må vide hvad der er nedgravet, Mvh Bent

Ja, der er en tank. Se her i OIS:
https://nyt.ois.dk/map/100019538

Har du kigget i byggesagsarkivet?
Det ligner at Aarsleff har flyttet/fjernet tanken i 2017 og i den forbindelse har konstateret indhold af diesel i Jorden.

Gå op Sider:[1]
Svenska-lok
Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak