Citat fra: anho Dato 8/08-22, 16:23Der er intercitytog der kun springer over én enkelt station på hele dens rute, og udelukkende kører i Hovedstadsregionen. Det er godt nok en kreativ fortolkning af "intercity," især når regionaltoget er gennemkørende på stationer hvor intercitytoget standser.
Citat fra: esni Dato 8/08-22, 16:36Det eller de tog kan keg ikke lige finde?
Citat fra: Karsten Jensen Dato 8/08-22, 18:58Jeg savner fjerntog til/fra Struer/Herning direkte til København. Det er at koble hele midt og Vestjylland fra de gode forbindelser.Ved godt at det skyldes EU bestemt udlicitering, samt manglende elektrificering.Det gør det ikke attraktivt for midtjyderne at benytte toget til København. Først skal man sidde i et ikke særligt komfortabelt lint tog, uden nogen form for service, derefter skifte i Vejle og håbe på at forbindelsen holder. Forbindelse togene afventer jo ikke længere, som man gjorde det engang. Det er jo en anden operatør.Så mon ikke der frister at benytte en direkte og komfortabel fjernbus!
Citat fra: emc Dato 8/08-22, 17:21Skønt med InterCity-tog til Nykøbing Falster hver ½ time hele dagen.
Citat fra: paw-go-daw Dato 15/08-22, 19:11i følge billedet stopper togene imellem cph og roskilde på Ny ellebjerg(københavn syd), nogle der ved hvornår anlægger perronerne??
Hovedgård - Hasselager. Bliver det overhovedet til noget?
Contec ME 1534 med måletog 24/4/2024
Drømme om bornholmsk jernbane genfødt
Blogindlæg: Forvirret? Nu bygger Tesla både en robottaxi og en billigbil
Rederi bruger milliarder på nye skibspropeller: Skal spare massivt på CO2-udledning
Trods problem-perroner: Region vil have batteritog
Kæmpe EU-studie: Plugin-hybrider udleder 3,5 gange mere CO2 end lovet
Tesla planlægger at fyre 10 procent af alle medarbejdere