Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Det nye signalsystem i det jyske

Mvh Vestjyden

Det nye signalsystem i det jyske
Af hummel_62, Biltris trinbræt. 17/08-22, 16:41.
Virker på mig som den jyske del af projektet er på....

Citat fra: hummel_62 Dato 17/08-22, 16:41Virker på mig som den jyske del af projektet er på....

Kort over udrulningen ses her:

https://www.bane.dk/Borger/Baneprojekter/Signalprogrammet/Fjernbane

Mvh Vestjyden

Når nu Svendborg-banen er kendt for dens utallige signalfejl, så burde man måske have startet der og ikke vente til 2025.

Det nye signalsystem i det jyske
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 17/08-22, 19:59.
Seneste redigering: 17/08-22, 20:03 af Per Holm
Citat fra: Petteri Dato 17/08-22, 18:29Når nu Svendborg-banen er kendt for dens utallige signalfejl, så burde man måske have startet der og ikke vente til 2025.

Det ville være sket på bekostning af strkn. 2, 4 og 5 (Rødby-, Køge- og Kalundborgbanerne) som har behov for ERMTS før køreledningsanlægene kan benyttes.

Mon ikke Banedanmark har gennemtænkt det hele således at kabalen af til rådighed værende ressourcer og jernbaneselskabernes rullende materiel går mest muligt op?

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Gå op Sider:[1]

Jernbanebøger

Kalvehavebanen på cykel

Kalvehavebanen på cykel. Pris 130 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak