Gæt et sted.....
Det kan jeg ikke umiddelbart besvare. I Bay's Danmarks damplokomotiver er på kortet angivet årstal for åbning af dobbeltspor (kaldet 2. spor af DSB dengang).
Jeg har et par avisnotater om Vejle-Daugård, men ikke hvornår det var færdigt, hviket nok ikke skete til tiden(?):
9-1-1919 - JYLLANDSPOSTEN
Notits: Dobbeltsporet Vejle-Daugård. * Vejle, 8 januar. Arbejdet med anlæg af dobbeltspor på strækningen fra Vejle til Daugaard er overdraget til det lavestbydende firma, Fibiger & Villefrance, for 560,000 kr. Firmaet er straks gået i gang med arbejdet ved Skyttehuset, forløbig dog kun med en snes mand.
25-9-1919 - JYLLANDSPOSTEN
Det østjydske dobbeltspor. * Vejle, 24. september.
Der er nu arbejdet i 8 måneder på dobbeltsporet Vejle-Daugård, og flere af tunnelerne er helt færdige. Der arbejdes til stadighed med en 80–90 mands styrke, deraf et mindre hold polakker. På strækningen Munkebjerg–Vejle arbejder for tiden 160 mand. Det menes, at dobbeltsporet fra Fredericia til Daugård vil være farbart den 1. september 1920.
Dobbeltsporet på strækningen Vejle-Fredericia åbnedes i efteråret 1922.
Der arbejdedes fra 1919 på strækningen Daugård-Hasselager, men på mange kontrakter, og sporet åbnedes i etaper. Bl.a. i Horsens og Stilling var der større omlægninger, og man havde større problemer med dæmningerne flere steder.