Trevejs sporskifte, sporriste, træbygning TAK FOR DENNE GANG

af Steffen Dresler, 15/4 2019, 12:12 (1831 dage siden) @ NielsJ_Esbjerg

Det er da netop styrken her i forummet, at der er så megen viden om detaljerne og alt det tekniske.

At det bliver - pænt og høfligt - påtalt, hvis du eller vi andre skriver en fejl, er da 100% i orden, og jeg ville selv blive små-fornærmet, hvis jeg skrev noget forkert, og det IKKE blev påtalt.

Så op med hovedet, det var et godt indlæg! Og vi blev alle klogere. Ingen grund til at blive ked af det, fordi de mange forum-deltagere bidrager med tilføjelser og små-rettelser til dit indlæg :)

Som jeg læser tråden, var det saglige indlæg, med et smil i øjenkrogen og absolut sobert og berigende. Bliv ved med det!

Kære Lars
Jeg blev først opmærksom på trådens OT-skiftespor (;-) ) til det mere ord ekvilibristiske og havde ind til da vistnok forstået meningen med det skrevne. Jeg havde i hvert tilfælde ikke sat spørgsmålstegn. Under alle omstændigheder var spørgsmålet, om HVOR fotografiet var taget og ikke om noget som helst andet.

Lars, du bibringer om nogen indenfor dine fagområder med viden og jeg synes du skal FORTSÆTTE med at bibringe, rette og kommentere. Om det er et FORSAT emne eller tidligere FORESATTE der anmoder om hjælp er ligemeget, ”Blyw we” (ex. DRLR KVGESK motto for ”at blive ved”).

Med venlig hilsen
Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Indsend billeder
Togbelysning
Togbelysning

Denne artikel stammer fra bogen ´De danske statsbaner 1847 - 1947´ udgivet af DSB, og gennemgår udviklingen indenfor togbelysningen i de første 100 år af dansk jernbanedrift lige fra stearinlys til 24 volts elektriske pærer.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak