Beredskabsreserve af damplokomotiver. Situationsbillede 4.

af Bjarne Knudsen @, 14/11 2019, 16:23 (1624 dage siden) @ Tommy Nilsson

Alt til rådighed værende mareriale om indgang til S rep og opholdet i værksted samt efterfølgende prøveture er igen systematisk gennemgået men resultat det samme. Der kan alene bekræftes to prøveture.
Er der behov for flere ture er det generelt den første tur, der er udslaggivende for revisionsdatoen. Det er det også i dette tilfælde. 3.4.1963.
Det kan med næsten 100 pct afvises, at der er fejl i maskinbogen bl a at turene 4.4.63 måske var den 3.4 i stedet for. Så passer kabalen. Men det kan siges 100 pct sikkert, at turen 3.4. gik nordpå, mens turene 4.4. og 5.4. gik syd på.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak