Sportavle Kølkær 19.10.1966-22.05.1967

af Henrik Hansen ⌂, Vejen, 27/11 2020, 22:47 (1238 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Det, som jeg kunne tænke mig at få opklaret, er hvorledes dværgen blev styret. Den mest nærliggende måde at styre den på svarer til 90° i et indre PU-signal, men i så fald ville man ikke kunne stille dværgen på 90° efter at toget havde stopfældet I-signalet. Det er absolut muligt at det virkede sådan, men vi har ikke set instruktionsmateriale hvor det fremgik

Kære Carsten

Jeg har i den usorterede del af mit arkiv fundet noget, der ligner en komplet tegningsamling for sikringsanlægget på Kølkær station (ca. 30 tegninger). Alle tegninger ser ud til at være fra 1966-1967. Har du et bud på hvilken tegning, der eventuelt kunne besvare dit spørgsmål?

Dem kunne jeg også godt tænke mig at se, hvis det er muligt ??

/Henrik


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak