IC2 motorvogn. Førerrum. ATC. Trykluftbremse, dynamisk bremse og magnetskinnebremse. Klimaanlæg. Scharfenberg kobling.
Bygget af AnsaldoBreda S.p.A., Pistoia, Italien i . Byggenummer ukendt.
I drift 2015-16. Udrangeret 2016. Solgt 2017 til Astra Trans Carpatic i Rumænien. I drift nov. 2018.
Effekt:
2x560 kW 

Længde:
24 m.

Vægt:
102 tons

Hastighed:
200 km/h

Indretning:
Midtgang 

Pladser 1. kl.:
0 

Pladser 2. kl:

:



Ingeniøren
Enhedslisten: Sådan får vi 1,2 mio. elbiler i 2030
Havarirapport: Kaptajn forsøgte »desperat landingsforsøg« i Nepal – 51 omkom
Værksted bag bremseproblemer hos politiet: »Det skulle vi have gjort bedre«
Hør ugens podcast: Livsfarlige politibiler og behov for én ny vindmølle i timen
Bremsefejl på politibiler: »De er livsfarlige at køre med, og vi fraråder al kørsel i bilen«
Ingeniøren
Enhedslisten: Sådan får vi 1,2 mio. elbiler i 2030
Havarirapport: Kaptajn forsøgte »desperat landingsforsøg« i Nepal – 51 omkom
Værksted bag bremseproblemer hos politiet: »Det skulle vi have gjort bedre«
Hør ugens podcast: Livsfarlige politibiler og behov for én ny vindmølle i timen
Bremsefejl på politibiler: »De er livsfarlige at køre med, og vi fraråder al kørsel i bilen«
Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen