DSB person-, post- og rejsegodsvogne 1941 - 1966
Styrevogn for litra MO. Nærtrafikvogn med polstrede sæder og rullelejer. Trykluftbremse og skruebremse. Dynamoanlæg, system Rosenberg, spænding 24 volt til vognens egenbelysning. Varmtvandsvarmeanlæg ved koksfyring eller højtryksdamp fra hovedledningen (3602-08 og 62 dog lavtryksapparater system Pintsch). Toilet. Styreledning A+B+C i bagenden.
Bygget af Scandia 1933. Ombygget 1950 fra CRM 3670. Varmtvandsvarmeanlæg. Omlitreret 1961 tilbage til CRM.
Længde:
19,45 m.

Indretning:
Midtgang 

Pladser 1. kl.:

Taravægt:
33,4 tons

Bogietapafs.:
13,2 m.

Kupeer:
2 

Pladser 2. kl.:
78 

Antal:
21 stk.

Ingeniøren
Verdens mægtigste mand hader dem: Alligevel sætter elbilsalget ny rekord
Piloter skal bruge mere brændstof og komme for sent: Sådan kan flyrejser blive mindre klimaskadelige
Kawasaki klar med robothest på brint: Snart kan du ride gennem landskabet
Synspunkt: Danske Regioner: Den kollektive trafik skal ikke siloopdeles
Banal fejl sendte tog på kollisionskurs: Spøgelsestog plager lokal jernbane
Jernbanen.dk forum
Region Sjælland vil have direkte togforbindelser til København fra Nakskov
Region Sjælland vil have direkte togforbindelser til København fra Nakskov
Region Sjælland vil have direkte togforbindelser til København fra Nakskov
Husnummer på danska järnvägsbyggnader?
Region Sjælland vil have direkte togforbindelser til København fra Nakskov