Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Efterlysning: SSB 2023-105 gyldig 25.03.2023-30.03.2023
Efterlysning: SSB 2023-105 gyldig 25.03.2023-30.03.2023
Af Thomas Boberg Nielsen, Spor 44, Godsbanen, Aalborg. 1/04-23, 10:41.
Er der nogen, der er leveringsdygtig i ovenstående SSB? Den forsvandt desværre fra bane.dk, inden jeg nåede at downloade den. Det drejer sig om "TIB 6, Bjæverskov - Ringsted. Indførelse af af- og tilbagemelding".

Et eventuelt eksemplar modtages med kyshånd på thomas.boberg.nielsen@gmail.com

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen

Efterlysning: SSB 2023-105 gyldig 25.03.2023-30.03.2023
Af Mikkelhk, Lunderskov. 1/04-23, 10:56.
Seneste redigering: 1/04-23, 10:59 af Mikkelhk
En søgning på Google fandt den faktisk på bane.dk - den ligger åbenbart stadig i filarkivet: https://www.bane.dk/-/media/Bane/Jernbanevirksomhed/Sikkerhed/Trafikale-regler/SR-dokumenter/Supplerende-Sikkerhedsbestemmelser/SSB-2023_105-SR-TIB-6-Bjaeverskov_Ringsted_-Indfoersel-af-af_-og-tilbagemelding.pdf (og ja, jeg har en kopi, hvis den skulle nå at forsvinde).
Måske ligger alle reglementer i arkivet nogle dage efter udløb af sikkerhedshensyn? Fremover kunne man i hvert fald prøve at søge direkte på titlen af dokumentet på Google, så kan man være heldig. :-)

Hilsen Mikkel

Citat fra: Mikkelhk Dato  1/04-23, 10:56En søgning på Google fandt den faktisk på bane.dk - den ligger åbenbart stadig i filarkivet: https://www.bane.dk/-/media/Bane/Jernbanevirksomhed/Sikkerhed/Trafikale-regler/SR-dokumenter/Supplerende-Sikkerhedsbestemmelser/SSB-2023_105-SR-TIB-6-Bjaeverskov_Ringsted_-Indfoersel-af-af_-og-tilbagemelding.pdf (og ja, jeg har en kopi, hvis den skulle nå at forsvinde).

Kære Mikkel

Mange tak!

Og så beklager jeg, at det lykkedes mig at slå det samme indlæg op to gange. Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvordan man kan slette et indlæg inden for den tidsfrist, hvor man kan rette i det.

Bedste hilsner

Thomas

Citat fra: Thomas Boberg Nielsen Dato  1/04-23, 10:59
Citat fra: Mikkelhk Dato  1/04-23, 10:56En søgning på Google fandt den faktisk på bane.dk - den ligger åbenbart stadig i filarkivet: https://www.bane.dk/-/media/Bane/Jernbanevirksomhed/Sikkerhed/Trafikale-regler/SR-dokumenter/Supplerende-Sikkerhedsbestemmelser/SSB-2023_105-SR-TIB-6-Bjaeverskov_Ringsted_-Indfoersel-af-af_-og-tilbagemelding.pdf (og ja, jeg har en kopi, hvis den skulle nå at forsvinde).

Kære Mikkel

Mange tak!

Og så beklager jeg, at det lykkedes mig at slå det samme indlæg op to gange. Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvordan man kan slette et indlæg inden for den tidsfrist, hvor man kan rette i det.

Bedste hilsner

Thomas
Findes "Slet"-funktionen ikke på "Mere..."-knappen nederst til højre på indlægget? Jeg opretter kun meget sjældent nye tråde, men knappen findes i hvert fald ved svar på et indlæg, så måske også på en nyoprettet tråd? Ellers kan Tommy helt sikkert hjælpe.

Hilsen Mikkel

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak