Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Udland

- Letbanen i Firenze
Letbanen i Firenze
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 4/08-23, 10:26.
Jeg har været et par dage i Firenze, hvor to letbanelinjer opereres af GEST med vogne bygget af Hitachi.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
T1 åbnede i 2010 og T2 i 2019.


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Foran hovedbanegården "Stazione Ferroviaria Firenze Santa Maria Novella" deler de to linjer sporet.


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det var næsten umuligt at fotografere i fred med tusindvis af turister, der rendte rundt som hovedløse høns.


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
T1 på vej mod Ospedale - en alternativ måde at skrive Hospital.


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
To Hitachi Sirio vogne på linje T2s endestation Peretola Aeroporto.


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Skarpe kurver ved lufthavnen, som der også var en del af ind gennem byen.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Letbanen i Firenze
Af Niels Buch. 4/08-23, 13:02.
Må jeg have lov til at supplere med 2 billeder fra et besøg i Firenze i september 2019. Begge billeder fra linje T1.

Første billede er taget i nærheden af holdestedet Vittorio Emanuele II, hvor de to køreretninger er i hver sin gade.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Andet billede er fra holdestedet Batoni.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. 

Hilsen
Niels

Letbanen i Firenze
Af D 826. 5/08-23, 17:26.
Hej Tommy


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det var næsten umuligt at fotografere i fred med tusindvis af turister, der rendte rundt som hovedløse høns.


Tak for en tur til Firence. Jeg var der i juli 2019, der havde jeg ingen problemer med turister, som gik i vejen, når der skulle fotografer sporvogne. Bedøm selv neden for.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Foran hovedbanegården i Firence juli 2019 (kh).

Hilsner Keld

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak