Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Udland

- Tog i Firenze
Tog i Firenze
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 9/08-23, 10:35.
Udover letbanen i Firenze fik jeg også set lidt tog.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.     

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Tog i Firenze
Af Michael Deichmann, Gribskov kommune. 9/08-23, 14:41.
Citat fra: Tommy Nilsson Dato  9/08-23, 10:35Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.   
Er det bare mig eller ligner det der en elektrisk udgace af IC4?

Tog i Firenze
Af andersj, Aalborg. 9/08-23, 15:02.
Citat fra: Michael Deichmann Dato  9/08-23, 14:41
Citat fra: Tommy Nilsson Dato  9/08-23, 10:35Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.   
Er det bare mig eller ligner det der en elektrisk udgace af IC4?

Det nærmeste man kommer på en elektrisk udgave af IC4 er ETR 700 togene, som dog er bygget senere end IC4. Der er mange ligheder i både eksteriør og interiør, da mange af de samme komponenter er anvendt.

Toget på fotoet er et ETR 675 bygget af Alstom af typen Pendolino EVO. 

Anders

Tog i Firenze
Af Skylight. 9/08-23, 22:49.
Er der nogen der kender baggrunden for at de maler skinnerne hvide som det ses på flere af billederne her?
Jeg var selv i NordItalien, og her var de også godt malet til med hvide sider.

Tog i Firenze
Af LM94. 9/08-23, 22:52.
Citat fra: Skylight Dato  9/08-23, 22:49Er der nogen der kender baggrunden for at de maler skinnerne hvide som det ses på flere af billederne her?
Jeg var selv i NordItalien, og her var de også godt malet til med hvide sider.

Det er for at minimere risikoen for solkurver.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak