Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Udland

- IC 394 i Neumünster
IC 394 i Neumünster
Af Ullrich Lück. 7/10-23, 14:48.
Hej,

her står EB 3216 med IC 394 på spor 6 i Neumünster. Pga af sporarbejde starter den jo indtil den 1. november planlagt i byen, ligesom IC 393 ender her.
Desværre afgår den forsinket, da man afventer regionaltoget fra Hamburg Hbf som medbringer rejsende til IC toget. Dette regionaltog er desværre
forsinket med 55 minutter pga sporarbejde og for mange passagerer.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Ullrich

IC 394 i Neumünster
Af frederikhk. 7/10-23, 18:26.
"For mange passagerer" ja det kan vi ikke have  ;D

IC 394 i Neumünster
Af Petteri. 7/10-23, 18:34.
Citat fra: Ullrich Lück Dato  7/10-23, 14:48Hej,

her står EB 3216 med IC 394 på spor 6 i Neumünster. Pga af sporarbejde starter den jo indtil den 1. november planlagt i byen, ligesom IC 393 ender her.
Desværre afgår den forsinket, da man afventer regionaltoget fra Hamburg Hbf som medbringer rejsende til IC toget. Dette regionaltog er desværre
forsinket med 55 minutter pga sporarbejde og for mange passagerer.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Ullrich

Er det korrekt, at der var en EB i begge ender? Det er i hvert fald meningen.

IC 394 i Neumünster
Af Nordexpress. 7/10-23, 18:48.
> Petteri:
Nu kan man jo altid stille spørgsmål til kollegerne i et forum. På den anden side kan det være, at kollegerne forventer blot en smule grundkendskab til sagen.

Når en Vectron holder med to røde baglygter tændt i sydlig retning og den i nordlig retning har syv - antager vi - lysegrå DB-personvogne hængt foran sig, som - ved vi alle - ikke har nogen styrevogn, så er det nærliggende at antage, at Ulrichs foto samtidig dokumenterer, at der også er et Vectron lokomotiv i fronten parat til at køre nordover mod Padborg!

IC 394 i Neumünster
Af Petteri. 7/10-23, 20:13.
Citat fra: Nordexpress Dato  7/10-23, 18:48> Petteri:
Nu kan man jo altid stille spørgsmål til kollegerne i et forum. På den anden side kan det være, at kollegerne forventer blot en smule grundkendskab til sagen.

Når en Vectron holder med to røde baglygter tændt i sydlig retning og den i nordlig retning har syv - antager vi - lysegrå DB-personvogne hængt foran sig, som - ved vi alle - ikke har nogen styrevogn, så er det nærliggende at antage, at Ulrichs foto samtidig dokumenterer, at der også er et Vectron lokomotiv i fronten parat til at køre nordover mod Padborg!

Mindre detalje. Jeg havde ikke lagt mærke til slutsignalet.

God aften!

Gå op Sider:[1]
Nørre Smedeby skærvefabrik A/S
Nørre Smedeby skærvefabrik A/S

Her er historien om aktieselskabet Stenbrud & Skærvefabrik Nørre Smedeby med firmaets aktiviteter i både Smedeby og Fladbjerg. Skærvefabrikken ejede gennem tiden adskillige både damp- og motorlokomotiver i såvel smalsporede som normalsporede udgaver.

Læs mere

Jernbanebøger

Kalvehavebanen på cykel

Kalvehavebanen på cykel. Pris 130 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak