Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- S-tog eksprestunnel - med ekstra linjer Ny Ellebjerg - Valby og Avedøre Holme
S-tog eksprestunnel - med ekstra linjer Ny Ellebjerg - Valby og Avedøre Holme
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 21/10-23, 13:21.
Citat fra: Ncard00 Dato 21/10-23, 12:47https://youtu.be/6SWaVVAlgvg?si=ePEmAcomrHrWB4J-


Fra 2020-02-15 - mon ikke mange af os allerede har stiftet bekendtskab med dette spændende projekt?

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Det er et supergodt projekt. Hvad har du selv af nyt input til det siden du opretter en tråd? 😀

Havde selv kun læst om projektet, men fandt først for nylig denne video, som jeg synes forklarer projektet virkelig godt visuelt, havde en masse nye informationer som jeg ikke vidste i forvejen, og også havde forslaget med et ny line til avedøre holme til sidst, som jeg aldrig havde hørt eller læst om, og derfor tænkte jeg at der måske var andre som heller ikke havde set denne video, og også ville synes om den.

Citat fra: Ncard00 Dato 21/10-23, 18:13Havde selv kun læst om projektet, men fandt først for nylig denne video, som jeg synes forklarer projektet virkelig godt visuelt, havde en masse nye informationer som jeg ikke vidste i forvejen, og også havde forslaget med et ny line til avedøre holme til sidst, som jeg aldrig havde hørt eller læst om, og derfor tænkte jeg at der måske var andre som heller ikke havde set denne video, og også ville synes om den.

Fint nok, men f.eks. i denne beslægtede tråd: https://www.jernbanen.dk/forum1/index.php/topic,340.msg2149.html - debatteredes eksprestunnellen, hvortil dit indlæg her kunne være et bidrag.

Nu er det jo ikke alle der har været her i flere år og kan huske alt hvad der er blevet talt om tidligere - og jeg kan se at OP "kun" har været her siden juni. Hvis vi får et par 'overflødige' tråde om året, så er skaden heller ikke større, hvis det er prisen man betaler for et stigende medlemstal.

Citat fra: anho Dato 22/10-23, 00:21Nu er det jo ikke alle der har været her i flere år og kan huske alt hvad der er blevet talt om tidligere ...

Enig, men så kan det vel nok så relevant at anbefale forums udmærkede søgefunktion som en hjælp dér, hvor hukommelsen ikke rækker.

Men tilbage til eksprestunnellen, så kunne forums læsere måske have fornøjelse af at stifte bekendtskab med alle ekspresgruppens videoer: https://www.youtube.com/@steenkoefoed8078 - frem for tilfældigt udvalgte, hvis debatten skal genoptages?

M.v.h.
Niels

Har selv set alle gruppens videoer, men synes at introvideoen var den bedste, gav det bedste overblik, og var den mest relevante, men fint at andre påpeger de andre videoer, hvis der også skulle være interesse dér. Og skal nok benytte søgefunktionen fremover, inden jeg opretter flere indlæg.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak