Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Et par timer i det Nordtyske - Del 2.
Jeg luskede også om til neg og så mig lidt omkring :)

D-RAG er så vidt jeg kunne finde ud af en del af firmaet RSC.
 
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
RDC Bimz 91 220-9 på Niebüll station (neg) 25. oktober 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Detailfoto af RDC Bimz 91 220-9

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
neg T4 på Niebüll station (neg) 25. oktober 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
neg Heizwagen 105 på Niebüll station (neg) 25. oktober 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
DB VT 628 537-7 på Niebüll station (neg) 25. oktober 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Detailfoto af DB VT 628 573-7. 25. oktober 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Eisenbanen und Verkehrsbetriebe Elbe-Wesser GmbH VT 628 154-6 på Niebüll station (neg) 25. oktober 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Detailfoto af Eisenbanen und Verkehrsbetriebe Elbe-Wesser GmbH VT 628 154-6 på Niebüll station (neg) 25. oktober 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Bahntouristexpress DDM 70 002 - 4 på Niebüll station (neg) 25. oktober 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Detailfoto af Bahntouristexpress DDm 70 002 - 4 på Niebüll station (neg) 25. oktober 2023 (tdr)

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Et par timer i det Nordtyske - Del 2.
Af Baumann, Hjordkær. 29/10-23, 18:50.
Kan siges at de DB og EVB 628 enhed har stået / parkeret der samme sted uden at blive flyttet i næsten 2 år, eller mere ...
De bruges nok bruges som reservedels donor til NEGs VT 628 enhed.

Citat fra: Baumann Dato 29/10-23, 18:50Kan siges at de DB og EVB 628 enhed har stået / parkeret der samme sted uden at blive flyttet i næsten 2 år, eller mere ...
De bruges nok bruges som reservedels donor til NEGs VT 628 enhed.

Jeg havde selv tanker i den retning, for standen virkede ikke til den var/kom i drift.

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Gå op Sider:[1]

Sukkerkogeriet Odense
Sukkerkogeriet Odense

Sukkerkogeriet Odense åbnede i december 1873 som en af de første sukkerfabrikker i Danmark. Sydfynske Jernbaneselskab forestod i starten driften på fabrikken indtil man selv begyndte at indkøbe brugte lokomotiver. Her er historien om Odense Sukkerfabrik.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak