Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Struer station ved aftentide (+6 fotos)
Dagens/aftenens tørvejr blev brugt på et besøg på den lokale station  ;D

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Arriva AR 2051, AR 3070, AR 3065 (RA 5490) samt AR 1003 på Struer station. 21. november 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Arriva AR 2051 samt AR 3070 på Struer station. 21. november 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Struer station med Arriva AR 3065 (RA 5490) i spor 4. 21. november 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Arriva AR 1003 på Struer station. 21. november 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Arriva AR 3065 (RA 5490) i spor 4 på Struer station. 21. november 2023 (tdr)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Vue over Struer station set fra Sortesti. 21. november 2023 (tdr)
 


Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Gode billeder!

Som født og opvokset i Thy var det altid fantastisk spændende at tage med toget sydpå til Struer. Vi kørte ofte fra Thisted til København. Efter alle Thybanens små stationer ankom vi til det her kæmpestore knudepunkt med masser af spor, perroner og tog til alle mulige steder. Jeg troede i mange år, at Struer var en stor metropol! Det er det jo så kun i jernbanemæssig forstand, fandt jeg senere ud af, men ikke desto mindre en dejlig by - og for mig vil Struer station altid være et lidt magisk sted: i min barndom var det simpelthen porten til verden!
(Det er da ægte jernbaneromantik!)

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak