Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Rullende materiel

- Green Cargo vectron rute?
Måske der er nogen herinde der kan svare mig på om Green Cargo kører over Køge nord eller via roskilde med deres nye vectron lokomotiver?


På forhånd tak.

Green Cargo vectron rute?
Af 1993matias, Kh. 25/01-24, 09:47.
Citat fra: Bastians Trainspotting Dato 25/01-24, 09:37Måske der er nogen herinde der kan svare mig på om Green Cargo kører over Køge nord eller via roskilde med deres nye vectron lokomotiver?


På forhånd tak.
de kører over Roskilde, da der i øjeblikket ikke er nogen godstogskanaler/-køreplaner over Køge Nord.

Mvh Matias
www.Tognål.dk - pins og slipsenåle med masser af danske og svenske tog

Citat fra: 1993matias Dato 25/01-24, 09:47
Citat fra: Bastians Trainspotting Dato 25/01-24, 09:37Måske der er nogen herinde der kan svare mig på om Green Cargo kører over Køge nord eller via roskilde med deres nye vectron lokomotiver?


På forhånd tak.
de kører over Roskilde, da der i øjeblikket ikke er nogen godstogskanaler/-køreplaner over Køge Nord.


Tak. Kender du køreplanen på deres tog?

Citat fra: Bastians Trainspotting Dato 25/01-24, 09:48Tak. Kender du køreplanen på deres tog?

Som udgangspunkt kan du kigge i Tjenestekøreplan Gods. Alle tog der starter med NG og NX er Green Cargo-tog.

Som altid skal det nævnes at disse køreplaner med et vis forbehold.
De kan køre før tid, være forsinket, aflyste eller tillyst på en TA med andre tider og andet tognummer.

Vi er kun 2 måneder inde i K24 så antallet af ændringer er dog begrænset i modsætning til slutningen af køreplansperioden.

Tidligere kunne man bruge Mgb-Phm på den svenske side til at få lidt informationer om hvad der var på vej.
Desværre har Trafikverket ændret i deres offentligt tilgængelige API, så godstog ikke er synlige for udenforstående på jvgfoto, 1409 og hvad der ellers findes længere. :-(

Gå op Sider:[1]
DSB MX 1007

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak