Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Viborg station i "den blå time" (+1 foto)
Nu jeg var på tur i går, og tiden ret fremskreden, ville jeg lige se om neon vingehjulet på stationen var blevet repareret siden mit sidste besøg, men det er nu pist borte, så ingen vingehjul på Viborg station mere.
Nå, men et billede af Viborg station i "den blå time", det blev det dog til :)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Viborg station set fra vej/sporside mod Langå. 24. februar 2024 (tdr)

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Citat fra: T. Rithmester Dato 25/02-24, 17:46Nu jeg var på tur i går, og tiden ret fremskreden, ville jeg lige se om neon vingehjulet på stationen var blevet repareret siden mit sidste besøg, men det er nu pist borte, så ingen vingehjul på Viborg station mere.
Nå, men et billede af Viborg station i "den blå time", det blev det dog til :)

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Viborg station set fra vej/sporside mod Langå. 24. februar 2024 (tdr)


Gad vide hvad der sker, den dag en bil påkører en af støbejernssøjlerne, der bærer det gamle perrontag ved hovedbygningen?

Så skal den kører ind over cykelstien først, der ligger hvor det gamle spor 1 lå. Synd som Viborg by/kommune har valgt at sabotere stationen m.m.

Citat fra: vollensir Dato 25/02-24, 20:52Så skal den køre ind over cykelstien først, der ligger hvor det gamle spor 1 lå. Synd som Viborg by/kommune har valgt at sabotere stationen m.m.
To biler er kørt ind under perrontaget, så der må jo være en adgangsvej...

Gå op Sider:[1]
Hedehusene Skærvefabrik A/S
Hedehusene Skærvefabrik A/S

I 1892 stiftede ingeniør Peter Madsen "P. Madsens Skjærvefabrik og Grusgrav ved Hedehusene" og startede dermed gruseventyret i Hedehusene. Her er historien om virksomheden med fokus på både de smalsporede og de normalsporede baner samt de tilhørende lokomotiver.

Læs mere
DSB MZ 1443

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak