Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Passager tunnel under Vanløse station.
Ikke forbindelsen mellem S-tog og Metro. Der er en i kælderniveau der går fra kommandoposten og mod Syd. Er der nogen der har et billede af den tunnel ?

Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge det til, men der ligger en del 360 graders fotos på Google Streetview.
Hvis ellers jeg har fat i den rigtige tunnel. :)

Du har ikke fat i den rigtige. Indgangen er gennem gulvet i kommandoposten (dvs nedad fra at være i niveau med platformen for Metroen). Tilbage i tid var der ikke adgang fra perronnen ud til Jernbane Alle, så der blev bygget en perrontunnel.

Den eksisterer endnu men er ikke tilgængelig.

Den tunnel var der en tråd om på det historiske forum for nogle år siden. Desværre uden billeder.

Der burde findes tegninger af den et sted, men om de ligger digitalt tilgængelige ved jeg ikke.

Citat fra: KarstenF Dato  8/03-24, 11:55Ikke forbindelsen mellem S-tog og Metro. Der er en i kælderniveau der går fra kommandoposten og mod Syd. Er der nogen der har et billede af den tunnel ?

Her er nogle billeder som der så ud her til morgen.
Trappen som nu er blændet.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Samme sted, blot drejer jeg mig mod højre.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Og her inde i det lille rum.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Som bonus også lidt fra toppen af tårnet.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

   

Med venlig hilsen

Henrik Værum Høgh

Perfekt.

Rigtig mange tak.

Passager tunnel under Vanløse station.
Af re20000, Jenslev Trinbræt. 17/03-24, 01:59.
Ikke noget forandret de sidste 10 år! (ligger min gamle madpakke mon stadig i køleskabet?)

Nold

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak