Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- Fejl på sporskifte Østerport - gentagne problemer på kort tid
Igen i dag er der problemer med et sporskifte på Østerport, hvilket jeg har der har været 3-4 gange de sidste ca. 2 uger.

Nogen som ved om det er det samme sporskifte som er problemet, eller hvad i alverden der sker med sporskifterne generelt på Østerport i øjeblikket?

Hej

Tænker næppe det er samme sporskifte for i dag er det fjernbanen, mens det de andre dage har været s-banen. Medmindre jeg har misset nogle tidligere problemer på fjernbanen.

Citat fra: Ncard00 Dato 21/05-24, 15:54Igen i dag er der problemer med et sporskifte på Østerport, hvilket jeg har der har været 3-4 gange de sidste ca. 2 uger.

Nogen som ved om det er det samme sporskifte som er problemet, eller hvad i alverden der sker med sporskifterne generelt på Østerport i øjeblikket?

Du må hellere skrive til Banedanmark - hvis det ikke allerede er sket?

Citat fra: Niels Munch Dato 21/05-24, 17:50
Citat fra: Ncard00 Dato 21/05-24, 15:54Igen i dag er der problemer med et sporskifte på Østerport, hvilket jeg har der har været 3-4 gange de sidste ca. 2 uger.

Nogen som ved om det er det samme sporskifte som er problemet, eller hvad i alverden der sker med sporskifterne generelt på Østerport i øjeblikket?

Du må hellere skrive til Banedanmark - hvis det ikke allerede er sket?

Har jeg lige gjort, så må vi se hvad de svarer...

Mon ikke de har noget bedre at tage sig til.

Citat fra: Anders Larsen Dato 22/05-24, 22:10Mon ikke de har noget bedre at tage sig til.

End at skrive tilbage til mig? De skal skrive tilbage på de henvendelser folk skriver til dem, de kan ikke bare lade være med at svare tilbage, i modsætning til en privst virksomhed, som bare kan ignorere dig så længe de bar lyst...

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak