Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Billeder og video

- Ombygning af Lem station (+6 fotos)
Nu jeg var i Ringkøbing, vendte jeg også lige forbi Lem station hvor der også er godt gang i ombygningen.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ombygningen af Lem station set nogenlunde fra ovk. 250 mod Skjern. 4. juni 2025.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ombygningen af Lem station set nogenlunde fra ovk. 250 mod Skjern. 4. juni 2025.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ombygningen af Lem station set fra ovk. 249a mod Ringkøbing. 4. juni 2025.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ombygningen af Lem station set fra ovk. 249a mod Ringkøbing. 4. juni 2025.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Ombygningen af Lem station set fra ovk. 249a mod Ringkøbing. 4. juni 2025.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Side/enderampen på Lem station er nu historie. 4. juni 2025. 

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Bliver perronhøjden justeret til TSI standard på 55 cm, når man er nu er i gang med så omfattende arbejder?

Citat fra: rkarmark Dato  7/06-25, 22:50Bliver perronhøjden justeret til TSI standard på 55 cm, når man er nu er i gang med så omfattende arbejder?

Uden at have været tæt på, så ser det sådan ud.

Med venlig hilsen

Thomas Dath Rithmester

Citat fra: rkarmark Dato  7/06-25, 22:50Bliver perronhøjden justeret til TSI standard på 55 cm, når man er nu er i gang med så omfattende arbejder?
Det er snarere spørgsmålet om overhalingssporet er langt nok til gods- og militærtog. Og så kan man jo mene at der snart er brug for et læssespor som kan bruges til Dejbjerg Plantage, men det må Accelerationsfonden nok tage sig af.

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak