Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Generelt

- Funktion: Marker alle fora som læst
Funktion: Marker alle fora som læst
Af Mikkelhk, Lunderskov. 29/03-22, 13:16.
Seneste redigering: 29/03-22, 13:18 af Mikkelhk
Hej Tommy
Overser jeg muligheden for at markere alle fora som læst på én gang (som man kunne i det gamle forum ved at trykke Opdater), eller skal man (indtil videre) ind i hvert underforum og der markere alle tråde som læst?

Hilsen Mikkel

Citat fra: Mikkelhk Dato 29/03-22, 13:16Hej Tommy
Overser jeg muligheden for at markere alle fora som læst på én gang (som man kunne i det gamle forum ved at trykke Opdater), eller skal man (indtil videre) ind i hvert underforum og der markere alle tråde som læst?
tryk på "ulæste indlæg". her er "marker alle som læst" knappen nederst

Mvh.
Lars

Funktion: Marker alle fora som læst
Af Administrator Tommy Nilsson, Ringsted. 29/03-22, 14:17.
Citat fra: Mikkelhk Dato 29/03-22, 13:16Hej Tommy
Overser jeg muligheden for at markere alle fora som læst på én gang (som man kunne i det gamle forum ved at trykke Opdater), eller skal man (indtil videre) ind i hvert underforum og der markere alle tråde som læst?
Man kan ikke i et hug markere samtlige indlæg i forummet som læst - Det regner jeg ikke med, at der er det store behov for.
Man kan i en kategori f.eks. Udland markere alle indlæg i den pågældende kategori som læst.
Som Lars skriver kan man (muligvis) gøre det under "Ulæste indlæg" - Det har jeg ikke testet.

Tommy Nilsson
Webmaster
Jernbanen.dk

Funktion: Marker alle fora som læst
Af Mikkelhk, Lunderskov. 30/03-22, 13:36.
Citat fra: Lars Dato 29/03-22, 13:39tryk på "ulæste indlæg". her er "marker alle som læst" knappen nederst
Tak, det virker.

Citat fra: Tommy Nilsson Dato 29/03-22, 14:17Man kan ikke i et hug markere samtlige indlæg i forummet som læst - Det regner jeg ikke med, at der er det store behov for.
Som Lars skriver kan man (muligvis) gøre det under "Ulæste indlæg" - Det har jeg ikke testet.
Der er i hvert fald et lille behov - hos undertegnede. Lars' tip fungerer perfekt.

Hilsen Mikkel

Gå op Sider:[1]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak