Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Hovedstadens letbane - manglende opdatering af hjemmeside (status på byggeriet)
Synes det halter lidt for hovedstadens letbane med at få opdateret dette kort på deres hjemmeside, som viser de nuværende byggeprojekter på letbanestrækningen:

https://www.dinletbane.dk/da/status-paa-byggeriet/

Flere af projekterne havde fx slutdato i vinters, så enten bør de fjerne disse færdige projekter, eller opdatere dem med en ny slutdato, såfremt de er blevet forsinkede.

De har skrevet tilbage i en mail, at de er ved at lave en helt ny hjemmeside, hvor dette kort også vil blive bedre, men synes dog alligevel godt de kunne holde det gamle kort opdateret indtil da.

Citat fra: Ncard00 Dato 26/04-24, 22:18Synes det halter lidt for hovedstadens letbane med at få opdateret dette kort på deres hjemmeside, som viser de nuværende byggeprojekter på letbanestrækningen:
.....
De har skrevet tilbage i en mail, at de er ved at lave en helt ny hjemmeside, hvor dette kort også vil blive bedre, men synes dog alligevel godt de kunne holde det gamle kort opdateret indtil da.

OK, tak for - øh - nyttig info .....

Citat fra: Niels Munch Dato 26/04-24, 22:32
Citat fra: Ncard00 Dato 26/04-24, 22:18Synes det halter lidt for hovedstadens letbane med at få opdateret dette kort på deres hjemmeside, som viser de nuværende byggeprojekter på letbanestrækningen:
.....
De har skrevet tilbage i en mail, at de er ved at lave en helt ny hjemmeside, hvor dette kort også vil blive bedre, men synes dog alligevel godt de kunne holde det gamle kort opdateret indtil da.

OK, tak for - øh - nyttig info .....

Selv tak. Ville blot informere om svaret fra hovedstadens letbane, i tilfælde af at andre måske også have undret sig over hvorfor kortet ikke var opdateret.

Er bare meget perfektionistisk anlagt, og skriver feedback til alt og alle, så snart jeg finder den mindste fejl i en app eller på en hjemmeside. Er virkelig rystet over hvor mange fejl jeg finder på næsten ingen tid, og fejlene er oftest ikke særlig tekniske eller stavefejl, men blot dårligt design, funktioner som ikke virker, eller gamle/ugyldige links.

Man må gå ud fra at de pågældende virksomheder er passende taknemmelige over at du hjælper dem med at udføre deres arbejde? Korrekt og fyldestgørende information er jo væsentligt for deres image!

Nold

Citat fra: re20000 Dato 26/04-24, 22:55Man må gå ud fra at de pågældende virksomheder er passende taknemmelige over at du hjælper dem med at udføre deres arbejde? Korrekt og fyldestgørende information er jo væsentligt for deres image!

Nold

Nu var dette selvfølgelig en meget lille og rimelig ligegyldig ting, men har skrevet langt over 100 mails til DSB, Movia, metroselskabet, letbanerne, lokaltog osv. tilsammen om stort og småt.

Har også sendt virkelig mange "praj" til kommunerne vedr. huller i vejene og affald i naturen, når jeg alligevel går mine 10.000 skridt om dagen.

Og jeg kunne blive ved. Har masser af tid, føler jeg gør, og allerede på få år har gjort, en større forskel i verden end langt de fleste andre mennesker, og min hjerne elsker al slags problemløsning, da jeg har autisme, og andre mennesker bare ikke rigtig siger mig noget, positivt ment.

Ifølge en bekendt, som arbejder hos letbanen.(Kontrolcenteret)
Så er alle deres projekter udsat med 6 måneder.

Så mon ikke at der snart bliver meldt noget ud, angående en eventuelt forsinkelse på byggeriet.

Citat fra: Thomas Larsen Dato 26/04-24, 23:59Ifølge en bekendt, som arbejder hos letbanen.(Kontrolcenteret)
Så er alle deres projekter udsat med 6 måneder.

Så mon ikke at der snart bliver meldt noget ud, angående en eventuelt forsinkelse på byggeriet.


Hvad er årsagen til dette halve års forsinkelse?

Citat fra: Thomas Larsen Dato 26/04-24, 23:59Ifølge en bekendt, som arbejder hos letbanen.(Kontrolcenteret)
Så er alle deres projekter udsat med 6 måneder.

Så mon ikke at der snart bliver meldt noget ud, angående en eventuelt forsinkelse på byggeriet.

Tja, de har da stivnakket, hold fast i at alt kørte til tiden. At vi så er mange der kan huske start og slut dato på del projekter som ikke holder.

Ser frem til test kørsel her til sommeren. EJBY-GLOSTRUP
Så må vi bare håbe vi få en sommer.

Citat fra: hummel_62 Dato I dag 08:36
Citat fra: Thomas Larsen Dato 26/04-24, 23:59Ifølge en bekendt, som arbejder hos letbanen.(Kontrolcenteret)
Så er alle deres projekter udsat med 6 måneder.

Så mon ikke at der snart bliver meldt noget ud, angående en eventuelt forsinkelse på byggeriet.

Tja, de har da stivnakket, hold fast i at alt kørte til tiden. At vi så er mange der kan huske start og slut dato på del projekter som ikke holder.

Ser frem til test kørsel her til sommeren. EJBY-GLOSTRUP
Så må vi bare håbe vi få en sommer.
Udsat 6 måneder eller yderligere 6 måneder?

Eskild

Fisk.
Ved bare at mange af deres projekter, er udsat minimum 6 måneder.
Så han har ikke ret meget at lave for tiden.

Gå op Sider:[1]

Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak