Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Hovedstadens Letbane i Glostrup og Rødovre i dag
Gå ned Sider: 1 2 [3]
Goddag i forummet.

I dag var jeg i Lyngby, og her er et par billeder fra letbanebyggeriet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Den kommende endestation Lundtofte


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Fortunbyen ved Klampenborgvej/Lundtoftegårdsvej. Det er Klampenborgvej til venstre for letbanens trace.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Letbanens trace langs Lundtoftegårdsvej, set mod DTU og Lundtofte (nord).


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet. 
Det kommende stoppested Lyngby  (S-banestation)


Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Letbanens underføring under S-banen ved Lyngby Station, set fra Buddingevej mod øst

v.h.
Ottoemil

Jeg kvitterer med et par billeder fra DTU min arbejdsplads også optaget fredag d 7.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Anker Engelundsvej ved DTUs hovedbygning 101

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.

Ved Henrik Dams Alle

Mvh Steen

Citat fra: Steen Larsen Dato  8/10-22, 13:00Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Anker Engelundsvej ved DTUs hovedbygning 101
Der skal de ikke grave for dybt, for så rammer de tunellen der går som en 4 sporet motorvej under Anker Engelundsvej....

Gå op Sider: 1 2 [3]
Stenlejerne på Sjællands Odde A/S
Stenlejerne på Sjællands Odde A/S

Sjællands Odde består primært af sten og grus, som er ført dertil af skiftende havstrømme. I næsten 100 år blev disse materialer gravet ud, knust, sorteret og fragtet bort, og en 600 mm smalsporsbane med både damp- og diesellok spillede en vigtig rolle i et effektivt transportsystem.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak