Nu bliver det pjat. Rådyr med minimetro ved jeg ikke noget om, men det er nemt at tjekke passagertallene fra de første mange år - og der var dog 500+ passagerer om dagen pr. station selv i starten. Hvis man tror, at Humlehuse kan sammenlignes med Minimetroen, Troldebakkerne og Vinge, så tror jeg simpelthen ikke, man er klar over, hvor øde der er ved Humlehuse. Jeg skulle have taget nogle billeder, men tjek selv Google Earth og Streetview ud.
https://goo.gl/maps/ccTrcZV3JzNEH7ah8Stationen er nu blevet betjent i næsten 4 år - der er ingen tegn på byggeri i nærheden og med den nuværende økonomi kan det vare længe, før der sker noget. Selvom skinnetrafik vel i dette forum er en god ting, må man dog kunne være kritisk overfor overflødige eller vildt overtrafikerede stationer, når man ved, at så mange andre steder i landet kunne bruge bedre kollektiv trafik.
OK - du fik øje på noget bebyggelse i det fjerne. Det er Agro Food Park. Afstand i følge Google: 1,2 km fra Humlehuse. Altså ikke just stationsnær. Og selv om den måske nok giver noget trafik - så husk lige: 4 tog i timen om aftenen - og i weekenden...