Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Faste anlæg

- 3. Limfjordsforbindelse: Afledte jernbanekonsekvenser
Gå ned Sider: 1 [2]
Citat fra: Niels Munch Dato I dag 09:21
Citat fra: mgameing123 Dato I dag 08:24Hvordan kan vi have den mest anti jernbane regering nogensinde? S lader som om de vil investere i den kollektiv trafik men i virkeligheden er de bare anti jernbane. Hvis bare SF eller en anden parti var større.

Hørt om folketingsvalg?
Det har jeg men problemet er at de stor partier er alt for ligeglad med den kollektiv trafik.

Citat fra: mgameing123 Dato I dag 09:32
Citat fra: Niels Munch Dato I dag 09:21
Citat fra: mgameing123 Dato I dag 08:24Hvordan kan vi have den mest anti jernbane regering nogensinde? S lader som om de vil investere i den kollektiv trafik men i virkeligheden er de bare anti jernbane. Hvis bare SF eller en anden parti var større.

Hørt om folketingsvalg?
Det har jeg men problemet er at de stor partier er alt for ligeglad med den kollektiv trafik.
Måske lidt mere præcist: de store partiers vælgere er for ligeglade med kollektiv trafik..

Lige nøjagtig... Transportpolitik generelt, om det er veje eller jernbaner eller kollektiv eller havne... Det fylder ALDRIG i valgkampene. Det bliver nærmest aldrig nævnt. Og det undrer mig når det faktisk er noget der vedrører samtlige pendlere på den ene eller anden måde, og det er ganske ganske mange. Men ældre og børn det fylder, selvom der er mange der hverken har det ene eller andet inde på livet.

Gå op Sider: 1 [2]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak