Citat fra: mpp Dato 7/12-22, 14:03Det virker totalt useriøst at DSB har sendt gutten med fly. I det mindste kunne han vel have taget toget den ene vej eller også kunne de have sagt at han havde taget toget til møder andre gange. I softwareudvikling taler man om dogfooding, hvor man bruger sin egen software og man ser det sådan set også i andre brancher: jeg tror ikke Elon Musk kører andet end Tesla og det ville være mærkeligt hvis SAS-ledelsen fløj med Norwegian uanset hvordan det ellers passede deres program.
Lige nu er signalet de sender, at forbindelsen i hvert fald ikke er god nok til dem. De siger så heller ikke noget om hvad der skal til for at gøre den bedre og hvordan det i givet fald skulle ske. God kommunikation vil være både at anerkende de problemer der er og så fortælle hvordan det bliver løst. Fortsatte man f.x. togene mellem Danmark og Hamborg syd fra Hamborg kunne man opnå et mere roligt skifte på en station med bedre plads og nøjes med et skifte – ikke i dag eller i morgen, men det kunne nok komme på plads hurtigere end nye spor kan bygges.
Det er jeg altså fuldstændig uenig i - jeg har arbejdet i mange år hos en bilimportør, skulle man følge din logik, skulle jeg også være blevet sendt afsted til f.ex. Stockholm eller Oslo i bil, når jeg skulle til kursus eller lignende, men det skete naturligvis ikke, da det tog for lang tid.