Firmaer med private vogne optaget i DSB´s vognpark 1893 - 1966
Gråhvid gærvogn. Is 1500 kg. Last 15 tons, 17 tons (1961). Tara 10,8 tons (1933), 12 tons (1947). Bundflade 16,1 m². Vacuumbremse (fjernet 1946). Skruebremse i bremsehus (fjernet 1946). Rangerskruebremse på lav platform fra 1946. Trykluftbremse fra 1938. Ombygget 1940 af Scandia med nye tagventilatorer. I vognen må befordres: Gær i Vognladninger, eventuelt suppleret med mindre Partier Sprit, Prøver af Vand, Mask, Melasse og Korn samt til Fragtstykgodsbefordring af brugt Emballage eller beskadiget Gods hidrørende fra disse Godsforsendelser. Vognen er påmalet ejerens navn. Hjemsted Odense. Solgt 1964 til OHJ IB 373.
Ingeniøren
Blogindlæg: Hvorfor pokker er det så dyrt at bygge ny jernbane?
Politiet øger overvågning: Udvider med 200 nye nummerpladescannere
Teknisk fejl lukker luftrummet i det sydlige Norge
Eksperter dumper jysk vejprojekt til en halv milliard: »Det er en meget dårlig forretning«
Blogindlæg: Forvirret? Nu bygger Tesla både en robottaxi og en billigbil