Firmaer med private vogne optaget i DSB´s vognpark 1893 - 1966
Type M3. 6 pl. 1. klasse eller 12 pl. 2 klasse samt 18 pl. 3. klasse. 2 wc. Elektrisk belysning. Dynamo og batteri. Varmtvandskedel og varmeledning. Bogietapafstand 16 m. Tara 53,6 tons. Trykluft-, vakuum- og skruebremse. Nødbremsegreb. Anvendt indenlands 1926-63. Udlejet til den tyske værnemagt under krigen og anvendt som hotelvogn i Thisted. Omd. ca. 1949 til type ZS. Udrangeret 1963. Oph. 1964 i Nakskov.
Jernbanen.dk forum
Hovedstadens letbane - manglende opdatering af hjemmeside (status på byggeriet)
Svendborgbanen strategisk analyse
Hovedstadens letbane - manglende opdatering af hjemmeside (status på byggeriet)
Hovedstadens letbane - manglende opdatering af hjemmeside (status på byggeriet)
Hovedstadens letbane - manglende opdatering af hjemmeside (status på byggeriet)
Ingeniøren
Blogindlæg: Hvorfor pokker er det så dyrt at bygge ny jernbane?
Politiet øger overvågning: Udvider med 200 nye nummerpladescannere
Teknisk fejl lukker luftrummet i det sydlige Norge
Eksperter dumper jysk vejprojekt til en halv milliard: »Det er en meget dårlig forretning«
Blogindlæg: Forvirret? Nu bygger Tesla både en robottaxi og en billigbil