Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

sjovog ballade (Generelt)

af steen møller jensen, 6/6 2012, 00:22 (4352 dage siden) @ OD, Od

tjoee muligvis .. men hvis ikke man kan tage en lille spøg og forummet her ikke rummer plads til at vi også laver lidt gas en sjælden gang i ny og næ . så er jeg sådan set egentlig ligeglad.. og hvis det at lave sådan en lille joke er at være afsporet tjaa så har jeg det helt fint med at være afsporet for så er det at være "normal" bruger herinde lig med at være en total humorforladt nittetæller .. får sikkert på puklen nu men jeg er sådan set græsk katolsk .. du refere til en tidligere debat som jeg ikke vil kommentere da det ikke er noget jeg kender til . da jeg ikke har været herinde i et stykke tid .. men hvis man er så ensporet og snævert synet at man ikke kan se humoren i indlægget som nogen da heldigvis kan . ja så kan jeg godt leve uden dette forum da det netop er indlæg som de to sidste der gør at dårlig tone opstår. istedet for at gøre som normale mennesker gør , at trække på smile båndet og sige nåe ja det var da også lige et spøjst indlæg .jeg begriber ikke hvordan man kan være så smålig ...men fair nok det er jer der skal leve med et humorforladt liv .. men husk blot på det kræver væsentlig flere ansigts muskler at være sur og gnaven end det gør at grine og smile . og da jeg er en person der er doven anlagt vælger jeg da også i bund og grund at skrald grine over de indlæg som føler sig stødt over denne lille spøg. da jeg i bund og grund mener at så gør man sig selv til grin:-D :-D :-D jeg er en person der sætter pris på humor og bruger det i min hverdag . hvilket giver mig en god hverdag i et travlt og presset job . så hvis i tager anstød af at jeg laver sådan en lille spøg så .. hmm tjaaa bare ærgeligt for jer .. det er ikke mig der har problemet med at blive i godt humør igen :-D :-D :-D :-D


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak