Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Billedmanipulation (Generelt)

af Per Hauberg, 16/7 2012, 02:19 (4305 dage siden) @ Erik Olsen

Nu begynder det for alvor at blive svært at holde masken.

Man skal for pokker da være åndelig husmand for ikke at kunne se, der ikke er tale om seriøst billedredigeringsarbejde. -Jeg vil da ihvertfald nødigt mistænkes for ikke at kunne gøre det bedre.
Sammenholdt med min tekst, at "nu sætter vi manden i skammekrogen" turde alt være klart, men åbenbart ikke for Erik Olsen.

Jeg kan ikke huske, hvem jeg citerer, men ordene passer så godt, at jeg bruger dem alligevel: " Jeg tilgiver dig dit underskud !"

Jeg sendte et link til den af mig startede tråd "Kødrand" til en god ven på et andet debatforum udi fotosammenhæng. Han vendte tilbage med nedenstående skiltetekst, som han foreslog mig at hænge på stativet en anden gang:

"Uvedkommende dyr og mennesker foran kameraet skydes ! - Overlevende skydes igen ! "

Debatdeltagere, som tager denne tekst alvorligt, bør anmelde den til ordensmagten, så vi kan få prøvet sagen i byretten, men forinden vil jeg opfordre alle brugere af Jernbanen.dk til ved åben afstemning at tilkendegive, hvorvidt de mener, et sådant skilt er

A) Alvor
B) Spøg

Det er tilladt at aflevere blankt, -men kun hvis man lover at læse svarmulighederne igennem en ekstra gang først !

Jeg gør opmærksom på, at besvarelsen kan blive anvendt til vurdering af den enkelte, såfremt vedkommende senere ansøger om optagelse i "Foreningen af Gnavne, Gamle Jernbaneentusiaster.", men at stemmeafgivelsen iøvrigt forbliver mellem os og de øvrige brugere af internettet.

Jeg vil samtidig benytte lejligheden til at gentage, at jeg tror på, vi alle tager på jernbane/fotoudflugt for at have det sjovt. -Nogle af os formår sagår at ha' det både sjovt og hyggeligt sammen. Tonen ved et sådant rendsammen må betegnes som "rå, men hjertelig", hvilket måske kommer bag på visse novicer, ganske som det gjorde på os, som nu er gamle og gnavne, da vi var store børn. Her som alle andre steder kan man vælge at slutte sig til, eller vælge fra.
Somme ville her slutte med en smiley for at sikre forståelsen overfor udvalgte læsere. Jeg fravælger smiley'en i håb om, derved at skille fårene fra bukkene.

Bukker og takker !

Per Hauberg

låst
1147 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak