Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Gæt en overkørsel - SIN-arkiv (Generelt)

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 26/12 2012, 11:37 (4171 dage siden) @ Michael Deichmann

Jeg er desuden i den heldige situation, at SIN instrukserne for de nu nedlagte godsbaner er godt gemt til brug, når der kommer kommer spændende billeder der skal gættes.

Det er jo fint nok at du har tænkt på at gemme dem og bevare dem, men gør lige en tanke om hvad der skal ske med dem når du ikke længere har brug for dem. Jeg skal ikke kunne sige om Jernbanemuseet har dem allesammen allerede, men det værste ville være hvis de efterladte bare kører alt "fars gamle jernbaneragelse" på genbrugspladsen.
Og dette er ikke bare møntet på dig allene, for der er flere her der angiveligt har opbygget anseelige arkiver som KUNNE være interessante at tildele en skæbne anderledes en forbrændingen.

Jeg tillader mig at reklamere lidt for www.sikkerhedsinstruks.dk. Min samling, som med tiden vil blive lagt på siden, er langt fra komplet. Så alle, der måtte have lyst, er velkommen til at sende eller maile deres SIN-materiale til mig.

Det langsigtede mål er, at alle kendte SIN-sider vil være at finde på siden - d.v.s. mine egne sider, modtagne sider fra venlige mennesker samt Danmarks Jernbanemuseums sider, hvis samling ikke er komplet.

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak