Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nordlandsbanen i 4 årstider - NRK 2 lørdag 29. dec kl. 16.00 (Generelt)

af PD Hansen, 29/12 2012, 00:22 (4179 dage siden) @ kamo

Du kan jo "bare" klikke på cz's indlæg, så kommer det frem. Og dem, som vil se filmen, kan sikkert godt selv finde ud af at læse det norske tv-program. :-( :-(
Jeg vil kalde det for "støjforurening" at bringe det flere gange, og det optager jo også plads på Tommy's server!!! Jeg håber også, at Tommy sletter det igen!!!

Jeg må hellere tydeliggøre det:

I dag 15.48: I en eksisterende tråd skriver jeg at "Olsenbanden på sporet" sendes i aften
I dag 17.39: Cz opretter en ny tråd hvor han skriver at "Olsenbanden på sporet" sendes i aften

Det må skyldes, at Cz ikke har set den ældre tråd, fordi den ikke kommer op i toppen i standard-visningen (som mange anvender)

1) Hvis du er utilfreds med min tråd, hvorfor skriver du så ikke tilsvarende kritik i Cz' ekstra tråd?

2) Eller hvorfor ikke bare være glad for at flest mulige bliver gjort opmærksomme på både "Olsenbanden på sporet" og NRK's tog-film? :-)

Jeg har i øvrigt allerede undskyldt over for dem, der ikke bryder sig om norske togfilm. Jeg undskylder gerne igen. At det er norsk antydes dog allerede i overskriften, så man kan undgå at klikke på tråden, hvis man ikke ønsker det.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Veterantog kalender
Jærnbanen gennem 100 aar
Jærnbanen gennem 100 aar

Redaktionen har fra Kim Diedrichsen modtaget en scannet version af Illustreret Familie-Journals 26. Haandbog fra 1927, der indeholder ´En Skildring af Ildhestens Sejrsgang over Jorden og nogle træk af Jærnbanens Historie´. Hæftet er på 48 sider.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak