Railog A/S (Generelt)
En hurtig søgning på google resulterer i et link til dette dokument. Her nævnes det på side 2, at Railog (helt præcist DB SCHENKERrailog) specialiserer sig i "konventionelle vognladninger over hele Europa og yderligere tjenester".
Eftersom selskabet lader til at skulle beskæftige sig med vognladningsgods, og med betegnelsen "A/S" er et dansk datterselskab, er det ikke utænkeligt at det pågældende lokomotiv skal beskæftige sig med transport af vognladningsgods, sandsynligvis til destinationer hvor strækningen endnu ikke er elektrificeret. Det kunne f.eks. Hirtshals og terminalen i Esbjeg.
Det lader i øvrigt til, ud fra det dokument at dømme, at der også findes et andet datterselskab DB SCHENKERhangartner som håndterer hele ladninger langs de "intermodale korridorer"; i den forbindelse er intermodal en fælles betegnelse for transport med såvel skib, tog og lastbil, typisk i form af containere.
...desværre er det nok "bare" et norsk selskab - se disse tre indlæg på jernbane.net
Hilsen fra Holger og Morten