Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nostalgi i særklasse (Generelt)

af Guest242, 26/8 2015, 20:34 (3166 dage siden)

Jeg sad forleden aften på facebook, og stødte på denne side: https://www.facebook.com/groups/1442046276033491/

Der er mange fine epoke billeder fra 70erne og 80erne, og man mindes sine unge dage når man rejste land og rige tyndt.

Nostalgi i særklasse

af Gæst 10, 26/8 2015, 20:45 (3166 dage siden) @ Guest242

hvad viser siden? Kan ikke se noget

Avatar

Nostalgi i særklasse

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 26/8 2015, 21:38 (3166 dage siden) @ Gæst 10

hvad viser siden? Kan ikke se noget

Det er en lukket gruppe på Facebook, så det er ikke engang nok med en brugerID på Facebook - du skal også være medlem af gruppen. Det er ikke særligt smart at dele sådan et link her.

Men det er korrekt at den pågældende gruppe - "På tur med DSB(s og andet jernbanemateriel gennem tiden)" - flyder over med ren tognostalgi. Jeg er selv med i gruppen (så derfor virkede linket for mig :-) ).

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Nostalgi i særklasse

af Holger Sørensen, Hedehusene, 28/8 2015, 12:19 (3164 dage siden) @ Michael Deichmann

Så lad os dog se i stedet for dette noget barnlige: "jeg har noget som i andre ikke kan se, ha! ha!".

Hilsen fra Holger i Hedehusene :-( :-( :-(

Nostalgi i særklasse

af Svend, 28/8 2015, 13:35 (3164 dage siden) @ Holger Sørensen

Så lad os dog se i stedet for dette noget barnlige: "jeg har noget som i andre ikke kan se, ha! ha!".

Ja, det jernbanehistoriske forum er et ganske velegnet sted at vise sådanne billeder.

Avatar

Nostalgi i særklasse.... OT

af T. Rithmester ⌂, Struer, 29/8 2015, 22:43 (3163 dage siden) @ Holger Sørensen

Så lad os dog se i stedet for dette noget barnlige: "jeg har noget som i andre ikke kan se, ha! ha!".


Opret en profil på facebook !! og du kan få din lyst styret.

--
Med venlig hilsen

Thomas D. Rithmester

Nostalgi i særklasse.... OT

af Gæst, 30/8 2015, 01:21 (3162 dage siden) @ T. Rithmester

Der er mange gode grunde til ikke at oprette en facebook-profil.
Prøv at sætte dig lidt ind i, hvor meget du bliver overvåget - endnu mere end hvis du blot fistrer almindeligt rundt på nettet (og det kan være slemt nok i sig selv).

Avatar

Nostalgi i særklasse.... OT

af T. Rithmester ⌂, Struer, 30/8 2015, 10:42 (3162 dage siden) @ Gæst

Der er mange gode grunde til ikke at oprette en facebook-profil.
Prøv at sætte dig lidt ind i, hvor meget du bliver overvåget - endnu mere end hvis du blot fistrer almindeligt rundt på nettet (og det kan være slemt nok i sig selv).


Den er jeg ganske udemærket med på, men vælger man derfor ikke at være med på facebook, ja så betyder det altså også at man dermed afskærer sig selv fra at se billeder derfra.
Men det skal så absolut ikke afholde andre fra, at poste links til facebook-grupper, så vi som vælger at leve med overvågningen kan få glæde af billederne.

--
Med venlig hilsen

Thomas D. Rithmester

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak