Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Snart 200.000 på www.evp.dk (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 7/2 2012, 13:30 (4471 dage siden)

D. 11. marts 2011 kl. 14.57 passerede tælleren på evp.dk 100.000.

Nu er det så igen lige før, der passeres et rundt tal: Formentlig en gang omkring kommende midnat vil tælleren passere 200.000.

Tak til alle de, der dag efter dag, støtter op omkring mine sider. Det er det, der skal til for at man får / har lyst til at fortsætte.

Tilsyneladende har den nye "side":
Dagens foto(s): http://evp.dk/index.php?page=dagens-foto-s været en god idé, da den på de lidt over to uger, den har eksisteret, allerede er blevet den mest besøgte af mine sider. Tak for det.

Hilsen
Erik V. Pedersen.
www.evp.dk

Snart 200.000 på www.evp.dk

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 7/2 2012, 17:19 (4470 dage siden) @ Erik V. Pedersen

D. 11. marts 2011 kl. 14.57 passerede tælleren på evp.dk 100.000.

Nu er det så igen lige før, der passeres et rundt tal: Formentlig en gang omkring kommende midnat vil tælleren passere 200.000.

Tak til alle de, der dag efter dag, støtter op omkring mine sider. Det er det, der skal til for at man får / har lyst til at fortsætte.

Tilsyneladende har den nye "side":
Dagens foto(s): http://evp.dk/index.php?page=dagens-foto-s været en god idé, da den på de lidt over to uger, den har eksisteret, allerede er blevet den mest besøgte af mine sider. Tak for det.

Hilsen
Erik V. Pedersen.
www.evp.dk

-----------------------------------

Nu er der da vist "gået inflation" i tælleren. Eftermiddagens tilstrømning har været så voldsom, at der nu kun resterer 20 besøg (kl. 17.15).

Jeg må lige gøre opmærksom på, at der udsættes ikke nogen præmie. Beklager ! ! !

Det er mig umuligt at se, hvem der er den heldige, og de, der har været inde før, risikerer kun at se, hvor langt tælleren er kommet, men uden selv at påvirke tælleren.

Hilsen,

Erik V. Pedersen.
www.evp.dk

Snart 200.000 på www.evp.dk

af Jonathan Borch, 7/2 2012, 18:00 (4470 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Så er tælleren opppe på 200013 (17.58)(hvis jeg kigger det rigtige sted). Tillykke!

Mvh Jonathan

Snart 200.000 på www.evp.dk

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 7/2 2012, 18:22 (4470 dage siden) @ Jonathan Borch

D. 11. marts 2011 kl. 14.57 passerede tælleren på evp.dk 100.000.

Nu er det så igen lige før, der passeres et rundt tal: Formentlig en gang omkring kommende midnat vil tælleren passere 200.000.


-----------------------------------

Nu er der da vist "gået inflation" i tælleren. Eftermiddagens tilstrømning har været så voldsom, at der nu kun resterer 20 besøg (kl. 17.15).

Jeg må lige gøre opmærksom på, at der udsættes ikke nogen præmie. Beklager ! ! !

Det er mig umuligt at se, hvem der er den heldige, og de, der har været inde før, risikerer kun at se, hvor langt tælleren er kommet, men uden selv at påvirke tælleren.


Nu bliver jeg jo nysgerrig ;-)
Hvad tæller den tæller ? Antal unikke besøgende, hits eller sidevisninger ?

--------------

Hej.

Først må jeg lige nævne, at "det" skete kl. 17.35, --men det var lige midt i den varme mad, og så ved de fleste mænd formentlig, at på det tidspunkt, skal man ikke lige nævne, at man lige skal noget med sin PC´er.

Derfor først nu.

------------

Hej Thomas. (Jeg begyndte at skrive et svar, men da det skulle sendes "eksisterede dokumentet ikke længere" ! ! !

Ja, --hvad tæller den. Den tæller een frem for hvert besøg inden for 20 minutter. Har Du således trykket, tæller den ikke mere de næste 20 minutter, --men jeg har ikke kunnet læse: Hvis jeg nu trykker sidste gang i en "gruppe" efter 19 minutter, tæller den så igen to minutter senere, altså "minut 21" eller først tyve minutter efter, "minut 39" ???

Tak til alle de, der har været med ! ! !

Erik V. Pedersen
http://evp.dk/index.php?page=dagens-foto-s

200.000 Bingo Banko & Til lykke!

af Svend, 7/2 2012, 18:59 (4470 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Stort til lykke!

[image]

--
Svend

Avatar

200.000 Bingo Banko & Til lykke!

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 7/2 2012, 19:31 (4470 dage siden) @ Svend

Stort til lykke!

[image]

Kære Erik

Også stor tillykke herfra. Jeg er lige i hælene på dig! www.havnebaner.dk har nu rundet de 504 hits. Ialt! ;-)

Og i dag på jernbanen.dk/forum var der faktisk en, der henviste til min side. Det bliver stort:-).

Nå, men jeg er fortrøstningsfuld. Der er stadig tale om en side i sin spæde fødsel. Og i ledige stunder nyder jeg din side.

Mange venlige hilsner

Thomas Boberg Nielsen

Avatar

Snart 200.000 på www.evp.dk

af T. Rithmester ⌂, Struer, 7/2 2012, 19:06 (4470 dage siden) @ Erik V. Pedersen


Hej Thomas. (Jeg begyndte at skrive et svar, men da det skulle sendes "eksisterede dokumentet ikke længere" ! ! !

Ja, --hvad tæller den. Den tæller een frem for hvert besøg inden for 20 minutter. Har Du således trykket, tæller den ikke mere de næste 20 minutter, --men jeg har ikke kunnet læse: Hvis jeg nu trykker sidste gang i en "gruppe" efter 19 minutter, tæller den så igen to minutter senere, altså "minut 21" eller først tyve minutter efter, "minut 39" ???

Tak til alle de, der har været med ! ! !

Hej Erik

Ja jeg fortrød lidt mit indlæg, og slettede derfor indlægget :-)
Mht. til tællere så er der åbenbart flere måder, de forskellige tællere gør arbejdet på.
Men 200.000 er fin milepæl for en suveræn side :-)

--
Med venlig hilsen

Thomas D. Rithmester

Snart 200.000 på www.evp.dk

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 7/2 2012, 19:52 (4470 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Der er jo masser af stykker levende jernbanekulturarvshistorie på de sider.

Man må håbe at siderne også eksisterer om 100 år !! :-)

Mvh
Claus

--
[image]

Over 200.000 på www.evp.dk

af re20000, 7/2 2012, 20:57 (4470 dage siden) @ Claus E. Hansen

Helt fortjent! Tillykke!

Nold

Snart 200.000 på www.evp.dk

af Jens MO-Møller @, 7/2 2012, 23:48 (4470 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Jeg vil også helt ekstraordinært gratulere dig med de mange besøgende på din side, som er meget spændende at besøge. Om få måneder runder din side sikkert 300.000!

Venlig hilsen

Jens Møller

Snart 200.000 på www.evp.dk

af ivar, 7/2 2012, 22:30 (4470 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Hej Erik

Det er bare så fortjent. Keep up the good work.

Nu over 200.000 på www.evp.dk

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 8/2 2012, 01:50 (4470 dage siden) @ ivar

Hej.

Dagen er gået -og mere til (altså tirsdag).

Tak for alle de pæne ord, --det luner i 10-12 graders frost.

Til Thomas: Trøst dig - om ca. 10 år, med 10-12 timer ved pc´en næsten hver dag, og 5-6 timer de øvrige, så når Du det også ;-).

Ellers kan jeg kun sige (skrive), at jeg også fremover vil forsøge at leve op til de mange flotte ord.

Erik V. Pedersen,
http://evp.dk/index.php?page=dagens-foto-s

(Kom og se, ...på evp ;-) )

Avatar

Nu over 200.000 på www.evp.dk

af Erik H, Frederikssund, 8/2 2012, 14:00 (4470 dage siden) @ Erik V. Pedersen

Godt gået:-)
Ikke så underligt at så mange har været inde på hjemmesiden!!! for den er alletiders.
Tillykke herfra


Mvh.
Erik H

--
Erik H
[image] [image]

Nu over 200.000 på www.evp.dk

af TLJ, 8/2 2012, 23:41 (4469 dage siden) @ Erik H

Yep - Godt arbejde Erik.. TYNGDE!

Ville dog ønske at billederne var i lidt højere opløsning. Specielt når jeg sidder ved min 1920x1200 skærm.. Meeen... pyt! Du gør det så godt og det skal du bare blive ved med selvom problemet nok ikke bliver mindre (eller større.. hehe) i fremtiden.

Tom

Nu over 200.000 på www.evp.dk

af OLL, Ballerup, 9/2 2012, 00:43 (4469 dage siden) @ TLJ

Var der ikke et tidspunkt man skulle skrive mere end bare evp.dk for at komme ind på din side? :-) Syntes jeg husker noget om det:-) Jeg har været en trofast læser af din side, og nyder at læse om privatbanerne, og glæder mig til der kommer endnu mere på den:-)

Jeg er 17, jeg er stolt af min interesse, og jeg er stolt af alle som bidrager til jernbanens historie, og den jeg kan takke mest er nok dig Erik :-)

Med kæmpe tillykker fra Søborg - Oliver L. Løvgard :-) [image]
En DSB salut til Erik fra mig:-)

--
Oliver L. Løvgard
Stationsbetjent/Togklargører/LKF-A
Klargøringscenter Kastrup

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak