Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

spøgelsestog?? (Generelt)

af Allan Eriksen, 26/6 2012, 11:42 (4331 dage siden)

Jeg så igår, jeg ville en smut til Køge og sad i toget på Roskilde station, da omkring klokken 1300 der var et mærkeligt syn, nu vil jeg ikke nævne hvad togtype det var, da der er en hadegruppe her i forum det ikke kan lide det og en anden der har lovet bank til den første der nævner toget.

Men det kørte sammmenkoblet 2 togsæt gennem Roskilde og for egen kraft, mystisk!!!!

Kan ikke dy mig for at nævne at jeg på youtube faldt over et klip der hed Alstom nouvelles Coradia Regiolis det er lidt mere firkantet og så er det elektrisk men jeg sagde til mig selv det ligner en elektrisk udgave af et tog der kører uden passagerer herhjemme.

venlig hilsen

Allan

låst
1802 visninger

spøgelsestog??

af Leif Jørgensen, København Ø., 26/6 2012, 11:59 (4331 dage siden) @ Allan Eriksen

Det er nu ikke mere spøgelse, end at jeg har dokumenteret et tilsvarende fænomen i Københavns Sydhavn for tre uger siden andetsteds her i forum.

Jo selvfølgelig kan de køre selv, både alene og sammenkoblet. Det er bare hadegruppen, der bliver ved med at fable og drømme om det modsatte. Den samme hadegruppe der også bliver ved med at tro, at milliardkontrakter er noget, man bare river i stykker og smider ud af vinduet...

Med venlige levende hilsner
Leif Jørgensen

låst
1588 visninger

spøgelsestog??

af KimC, 26/6 2012, 13:48 (4331 dage siden) @ Leif Jørgensen

Det er nu ikke mere spøgelse, end at jeg har dokumenteret et tilsvarende fænomen i Københavns Sydhavn for tre uger siden andetsteds her i forum.

Jo selvfølgelig kan de køre selv, både alene og sammenkoblet. Det er bare hadegruppen, der bliver ved med at fable og drømme om det modsatte. Den samme hadegruppe der også bliver ved med at tro, at milliardkontrakter er noget, man bare river i stykker og smider ud af vinduet...

Med venlige levende hilsner
Leif Jørgensen

Tja, man kan sige at kriteriet til en modelbane er opfyldt. Kan køre både den ene vej og den anden vej og koble sammen. Tænde lyset, slukke lyset, jo dekoderen virker ;-)

låst
1413 visninger

spøgelsestog??

af OD, Od ⌂, 26/6 2012, 13:42 (4331 dage siden) @ Allan Eriksen

Jeg så igår, jeg ville en smut til Køge og sad i toget på Roskilde station, da omkring klokken 1300 der var et mærkeligt syn, nu vil jeg ikke nævne hvad togtype det var, da der er en hadegruppe her i forum det ikke kan lide det og en anden der har lovet bank til den første der nævner toget.

Men det kørte sammmenkoblet 2 togsæt gennem Roskilde og for egen kraft, mystisk!!!!

Kan ikke dy mig for at nævne at jeg på youtube faldt over et klip der hed Alstom nouvelles Coradia Regiolis det er lidt mere firkantet og så er det elektrisk men jeg sagde til mig selv det ligner en elektrisk udgave af et tog der kører uden passagerer herhjemme.

venlig hilsen

Allan

Så fik du også stillet dit behov for at bidrage med et ligegyldigt indlæg i dag. MG og MP kører pt. masser af testtog dagligt, men derfor behøver skramlet jo ikke at køre godt!

låst
1407 visninger

spøgelsestog??

af andersj, Aalborg, 26/6 2012, 13:48 (4331 dage siden) @ OD, Od

Og de har endda også tilbagelagt mange tusinde kilometer sammenkoblet med passagerer. Hvis det nu var tale om 3xIC4 eller IC4+IC2 sammenkoblet kunne det vække lidt interesse.

låst
1341 visninger

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak