Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

DSB arbejder for sammenhæng (Jernbanen i dag)

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 6/11 2012, 10:34 (4198 dage siden)

DSB har skiftet reklamebureau fra Bates til PeopleGroup. Jeg er dog ikke klar over, om det nye bureau har kreeret denne nye film:
http://www.youtube.com/watch?v=wR57GutynGc
Det er lige før man savner Harry...

--
[image]

DSB arbejder for sammenhæng

af Henrik Hansen ⌂, Vejen, 6/11 2012, 10:49 (4198 dage siden) @ Tommy Nilsson

DSB har skiftet reklamebureau fra Bates til PeopleGroup. Jeg er dog ikke klar over, om det nye bureau har kreeret denne nye film:
http://www.youtube.com/watch?v=wR57GutynGc

Der er ihvertfald skruet voldsomt ned for salgsgassen hos DSB og deres nye reklamebureau.

Noget andet jeg har lagt mærke til, er at de nye reklamer åbenbart er kemisk renset for IC4 tog, nu optræder 'kun' de gamle - og stabile - IC3 tog i reklamerne. Lige modsat var det under Søren Eriksens 'regime', der var var der kun plads til IC4...

/Henrik

Avatar

DSB arbejder for sammenhæng

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 6/11 2012, 18:36 (4198 dage siden) @ Henrik Hansen

Noget andet jeg har lagt mærke til, er at de nye reklamer åbenbart er kemisk renset for IC4 tog, nu optræder 'kun' de gamle - og stabile - IC3 tog i reklamerne. Lige modsat var det under Søren Eriksens 'regime', der var var der kun plads til IC4...

Det hænger jo fint sammen med det overordnede budskab hhv. Søren Eriksen og den nuværende ledelse vil ud med.

Nu er det slut med eventyr og tilbage til kerneværdierne. Det er det den film fortæller. Og det er et diskret signal at man så benytter gode gamle stabile IC3.

Når IC4 kommer ud på de lange skinner i større målestok skal der nok komme reklamefilm med dem også.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

DSB arbejder for sammenhæng

af Erik Kjærgaard, 6/11 2012, 21:50 (4198 dage siden) @ Michael Deichmann

Når IC4 kommer ud på de lange skinner i større målestok skal der nok komme reklamefilm med dem også.

Må jeg erindre om Mærsk-mantraet, der ikke hed "når" men "hvis" MMMMM skulle dø???

Ikke at jeg er tilhænger af Maersk-kæderne - på ingen måde - men mere bemærkningen om "når IC4 kommer ud.....":-D :-D :-D Forhåbentlig kommer de ikke til at gå ud over de danske passagerer på lange skinner...... Og for den sags skyld heller ikke på de korte;-)

DSB arbejder for sammenhæng

af marrix, Valby, 6/11 2012, 21:36 (4198 dage siden) @ Henrik Hansen

Noget andet jeg har lagt mærke til, er at de nye reklamer åbenbart er kemisk renset for IC4 tog, nu optræder 'kun' de gamle - og stabile - IC3 tog i reklamerne. Lige modsat var det under Søren Eriksens 'regime', der var var der kun plads til IC4...

Kikker man lidt nærmere i denne reklame er der også MR og S-Tog udover IC3

- Martin

DSB arbejder for sammenhæng

af steenth, 6/11 2012, 11:11 (4198 dage siden) @ Tommy Nilsson

DSB har skiftet reklamebureau fra Bates til PeopleGroup. Jeg er dog ikke klar over, om det nye bureau har kreeret denne nye film:
http://www.youtube.com/watch?v=wR57GutynGc

Nej. Det bureauet Mensch, som har lavet det, samtidig med at udbuddet var i gang.

Mvh
Steen

DSB arbejder for sammenhæng

af Jesper Andersen, 6/11 2012, 16:18 (4198 dage siden) @ steenth

Vi savner Harry!!!! der var altid garanti for et godt grin eller et stort smil.
De nye reklamer er super kedelige.

DSB arbejder for sammenhæng

af steenth, 6/11 2012, 23:12 (4198 dage siden) @ Jesper Andersen

Vi savner Harry!!!! der var altid garanti for et godt grin eller et stort smil.
De nye reklamer er super kedelige.

Det er en anden type af reklamer - det handler mere om image end produkter. Og specielt fordi det er den første i en serie, hvor alt introduceres.

Mvh
Steen

DSB arbejder for sammenhæng

af lolliken, 7/11 2012, 09:39 (4197 dage siden) @ Tommy Nilsson

Kære Tommy Nilsson

Jeg ved at vi er mange der savner Harry !

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak