både ja og nej, langt de fleste køre jo faktisk stadig, så derfor ja, men de er bygget om 117 gange hver så derfor nej, det tætteste jeg har set på en orginal er hjælpevognstjenesten (KBH)der havde en med snude og som du skriver en 5,5 t/m Hiab kran. En lille pusighed omkring den var man kunne side inde i førerhuset og styre kranen.Om Jbm skulle have en helt orginal ved jeg ikke men tror det er det eneste sted der er en chance.
De er bygget flere steder bla Frederiksberg karroseri og på dem jeg har set var det en 6 cylindret række Ford industrimotor der lå/ligger i dem for langt de fleste køre stadig med de motorer.
Apropos nyt og gammelt førerhus - der lå et gammelt rødt førerhus i "løsvægt" i kulen ved slaggegraven på Frederikshavn Gl. Station helt frem til den lukkede i 1979.
Det kan ses på dette billede i denne tråd.
På samme billede ses også troljen, der tilhørte banekolonnen, der holdt til på Frederikshavn Gl. Station. Den er udstyret med nyt førerhus - jeg formoder at det gamle røde førerhus stammer derfra (?).