Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Tak for indlægget :-(

af Svend Jensen, 15/5 2011, 05:52 (4737 dage siden) @ Claus Frost

Hvad med at give lidt plads til mangfoldigheden i stedet for at flame hinanden hele tiden? Hvorfor kan der ikke bare være plads til alle her? Nogen af os er ikke over 50 og har således ikke et monstrøst arkiv med titusindvis af flotte motiver som på bedste vis dokumenterer sagerne som de var engang. Tag ikke fejl, jeg nyder hvert og et af de motiver og de informationer der opstår heriforbindelsemed. Jeg mangler bare plads til at os, der ikke ved så meget om banen, kunne få lov at være her også, kunne få lov at være interesserede, spørgende, dumme, ytre vores mening om et eller andet eller på anden vis deltage i debatten. Eller skal vi bare sidde tavse og se til? Det bliver hurtigt kedeligt og de som egentlig gerne ville dyrke interessen forsvinder ligeså stille, og så kan de med massive arkiver og viden sidde og trille tommelfingre sammen indtil der en dag ikke er nogen til at tage over. Er det sådan det skal være?

Og så mangler jeg en ordentlig tone, der er ingen grund til at flække på tværs over en konkurrence! Der er næppe nogen, der gør noget som helst i ond mening herinde, så hvis det nu kunne være udgangspunktet for tonen, kunne vi måske nok også nå et stykke vej.

Giv plads og tid til alle, der har vores fælles interesse: Tog!


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak