Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

På tur med Hectorrail (Generelt)

af thomash, 14/9 2011, 20:11 (4619 dage siden) @ jhcn


Hej Thomas

Nej - jeg blev ikke lillepigesur, men oprigtig ked af at jeg havde trådt nogen over tæerne.
Jeg havde en 5 minutters pause på jobbet, tjekkede en mail med de 2 link, blev begejstret, ville dele dette, og brugte ikke tid på at se om andre havde været hurtigere end jeg.
Og da jeg er temmelig ny på dette forum, så derfor var det ikke en fed fornemmelse at starte med at få verbale tæsk.

Jeg har ikke tid til at se alt igennem på dette og andre forum hver dag, så derfor var jeg ikke klar over at andre havde gjort opmærksom på de 2 link.

Jeg var glad for at en venlig sjæl sendte mig en mail med de omtalte link, og jeg ville egentlig bare sprede den fornemmelse.

Jeg var ikke bekendt med hvordan tingene fungerer her, derfor vil være ekstremt varsom med at poste noget nyt i fremtiden.

Jeg kan bare godt lide at kigge på tog - og er dermed desværre ikke udstyret med en sjette "forumsans". Jeg lavede en fejl, jeg har forsøgt at undskylde - kan vi ikke bare stoppe den der og bruge tiden på tog?

Hej Henrik..

Der er skam ingen grund til at blive ked af det. Det anders kom med, var da blot en venlig henstilling, han satte en :) bag ved, og jeg tror nu ikke han mente det i en hård tone. Så det er bare op på benene igen og videre.. :)

--
Mvh
Thomas
https://railphotos.eu
[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak