Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvilke matrial bruges fra Aarhus til Berlin (Generelt)

af thomash, 28/9 2011, 11:33 (4600 dage siden) @ KimC

Sprogbrugen i de indlæg du påpeger bryder jeg mig heller ikke om.
IC3 er også mit mareridtstog. Det er til dato aldrg lykkes mit at komme rettidigt frem med et IC3 tog, endsige at finde en siddeplads på trods af pladsbillet - fordi den vogn jeg skulle have haft plads i var efterladt "hjemme" pga materielproblemer. Og den vi kører med har det heller ikke for godt..
Så er der kun at stå i en overfyldt vestibule tilbage. Et tog der er ca 55 minutter forsinket og kører i en køreplan med timedrift, begynder at samle passagerer op til det efterfølgende tog og så bliver trængslen endnu værre.
Så også jeg undgår IC3 hvor det overhovedet er muligt. Det er mit held at jeg endnu ikke har kørt med IC4, hvis de er dårligere end IC3.

Det er jo Worst Case du skildre der.. Sådan er det jo langt fra på alle afgange der kører med IC3..

Jeg har kørt med IC3 massere af gange, hvor der både har været korrekt skiltning i toget, og det er ankommet til tiden, og tit også før tid.


Er du også sådan en person der bærer nag og er sure på folk i evigheder hvis de har gjort dig noget du ikke bryder dig om? Hvis ikke, så kom videre i dit liv og tag ud og kør med IC3 igen - who knows, det kunne jo være du fik en god oplevelse.. :)

--
Mvh
Thomas
https://railphotos.eu
[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak