Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nyt jernbane forum (Generelt)

af h087 ⌂, køge, 9/10 2011, 00:10 (4586 dage siden) @ Fysikeren

Hej Venner
nu tror jeg ikke at det skal betragtes som endnu et forum - men mere som et KmK forum
jeg har ihvertilfælde ikke tænkt mig at holde op med at skrive på dem jeg deltager i i forvejen - men vi havde i forvejen tænkt på at lave noget hvor vi i KmK kunne skrive til hinanden og informere på kryds og tværs - + at vi i KmK nok nogen gange kunne være lidt løsslupne i vores omgangstone i skrift - og det kunne for nogen være irreterende - selvom vi prøvede at lægge det i off topic emner - ja så var der også modstand mod det - andre mente at vi dominerede vel lidt meget osv osv - så derfor lavede vi denne mulighed - at andre godt kunne være med - faldt os meget naturligt - da vi i klubben har en stor bekendskabskreds - hvor det ville være rart at kunne snakke direkte og hurtigt med hinanden - og tror jeg er mere som en slags hjemmeside - dog med et forums hurtighed og opdeling - endvidere er der indbygget en intern del der kun er for klubbens medlemmer - så....
og så kom det nok hurtigere igang end jeg havde forventet det - så bare rolig - Det er et først og fremmest et Kmk klub hjemmeside + med spørgsmål og svarmulighed - men tror at i vil høre mere om det - mange af de ting jeg laver vil stadig blive lagt ud på forums men vil selvfølgelig også være på vores egen hjemmeside - dog er der også ting vi kun må lægge på klubsiden - men er vel ikke anderledes end andre klubbers hjemmesider - vi har dog i klubben den holdning at vi gerne deler med andre - så derfor
med venlig hilsen
henning h087
og vi høres ved

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Jernbanehumør
Jernbanehumør

´Og så var der den om …´. Morten Flindt Larsen har samlet en lang række historier og vittigheder fra jernbanernes univers ved at gennemgå tusindvis af gamle jernbaneblade, tidsskrifter, dagblade m.v.. Tilføj selv dine egne bedste jernbanevittigheder.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak