Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

MS 401 (Generelt)

af Jens MO-Møller @, 10/10 2011, 23:29 (4584 dage siden) @ Aleman

MO 1954 er og har været ude af drift længe på grund af klargøring til ATC. Næste vogn bliver så vidt jeg ved MO 1846 og når dette arbejde med de to MO-vogne er tilendebragt, vil man have så meget erfaring, at man forholdsvis hurtigere kan indbygge ATC i både MA-lyntoget og MS-lyntoget; hvilket af disse tog, som bliver klargjort først, er endnu uvist.

Men det er altså et kæmpearbejde, at indbygge ATC i materiel, som ikke overhovedet er forberedt for den slags, skulle jeg hilse og sige!

Venlig hilsen

Jens Møller


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • MS 401 - trikkeren82, 9/10 2011, 23:59 [*]
    • MS 401 - D 826, 10/10 2011, 00:15
    • MS 401 - trikkeren82, 10/10 2011, 00:18
      • MS 401 - D 826, 10/10 2011, 00:21
        • MS 401 - jiko, 10/10 2011, 10:44
          • MS 401 - Aleman, 10/10 2011, 23:19
            • MS 401 - ivar, 10/10 2011, 23:29
            • MS 401 - Jens MO-Møller, 10/10 2011, 23:29
              • MS 401 - KimC, 11/10 2011, 07:45
                • MS 401 - D 826, 11/10 2011, 12:16
                  • MS 401 - caprani, 11/10 2011, 12:33

Davinde grusgrav (Hans Jørgensen & Søn)
Davinde grusgrav (Hans Jørgensen & Søn)

Entreprenørfirmaet Hans Jørgensen & Søn gravede i næsten 100 år grus i en lang række grusgrave rundt om Odense. Den største lå i Davinde, hvor en stor spandekædegravemaskine fyldte smalsporede tipvogne på 4 spor.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak