Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Efterår 2011 (Generelt)

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 20/10 2011, 19:49 (4583 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Vi kan da lige ta' én mere fra samme tur: Solen og skyggerne snyder øjet. Hvis ikke man ved, at tallene er fordybninger i betonen, kan man godt forledes til at tro, at de er forhøjninger. Prøv selv at "kigge frem og tilbage".

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen

[image]

Hej Thomas

Hmmm, det var da ligegodt... :-P - min lille hjerne kan kun få én ting ud af dit billede, og det er, at der er tale om forhøjede bogstaver.
Det minder mig lidt om de "flipbilleder", vi er blevet præsenteret for på psykologistudiet, i forbindelse med bl.a. kognitionspsykologi - her "flipper" ens visuelle percetion frem og tilbage mellem to mulige motiver (i samme motiv), på grund af selektiv perception.
Dit billede er et slående eksempel på dét (bortset fra, at det ikke virker hos mig...).

Hmmm dejlige billeder.
Jeg kommer tit forbi Thorsø når jeg er nede hos mine forældre.

Jeg kan huske da jeg gik på UHE fra 86 til 89
Når skole året var ved at være omme, gik vi ugen før fra Rensbro og til Gern af natur stien.
Dejlig tur.
Men endnu mere dejlig hvis togne stadigvæk have kørt der :-(

Og så alligevel... det er muligvis ikke så dejligt at blive kørt over af et tog - jeg har godtnok aldrig prøvet det, men det lyder bestemt ikke rart ;-)


Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts


DSB MY1107 1

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak