Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvor hvilke maskine til hvad hvornår (Billedegætterier)

af steen møller jensen, 13/12 2011, 07:37 (4521 dage siden) @ RJK

he he ja maskinen er lidt drilsk for når man kigger på dom /skorsten osvså passer det meget godt med en f maskine .. men sys ikke jeg har set en f maskine med luftpumpen i føre siden .. og der gik lige en djævel i mig så har siddet og bladret lidt i gallerier herinde .. og sys ikke jeg kan finde noget 100 pct match :-P ,, det eneste jeg kunne få til at passe nogenlunde var så evt hs maskinen men det sys jeg heller ikke rigtig passer i dimensionerne men den har så vidt jeg husker dog luftpumpen siddende i føre siden .. jeg tænkte så det måske kunne være Q maskine da den så vidt jeg husker har pumpemn i den side .. men den passer jo ikke med dom:-P så mit bud ville nok være en f maskine der på et eller andet tidspunkt af en eller anden mærkelig årsag har haft luft pumpen siddende i føre siden .. da den jo trods alt har en vand kasse lige ude for føre pladsen og den har høj dom og høj skorsten kan jeg ikke rigtig få andre maskiner en den og hs til at matche :-P eller også er det fordi jeg ikke er helt vågen endu og har misset et eller andet:-D :-D :-D


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak