Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Billedgætterier kan springes over - hvorfor så utilfreds? (Billedegætterier)

af BlackThorneDK ⌂, Randers, 8/3 2012, 21:55 (4454 dage siden) @ Steff

Go´aften PD m. fl.

Sådan som Forum er indrettet, er alle kategorier noget alle læserne/brugerne af Forum må forholde sig til, hvad enten de har lyst eller ej. Det er ligesom at modtage mail efter en ferie. Man bliver som regel nødt til at åbne og læse, for så ofte at konstaterer, at man er Cc eller Bcc eller at tidsterminen er langt overskrevet. Det er ikke altid overskriften der fortæller, hvad indholdet er og kategoriseringen skal man bruge cursoren for at se, hvilken kategori. Og hvad enten man synes det er godt eller det modsatte fylder det, tager tid og dermed irriterende for de personer, der ikke synes om det. Og som Asger Christiansen og Jens m. fl. skriver, er det jo ikke ligefrem vidensdeling, som vel var udgangspunktet for denne side, TROR JEG.
Nu er der jo desværre ikke den adskillelse i kategorier som kort blev prøvet. Derfor er det jo en stor bolledej, hvorfor man skal tage hensyn til alle. Altså at begrænse sig, synes jeg.
Men, men, ærgerligt, havde jo introduceret en ny gætteleg i en tidligere mail: ”Gæt et svar” og her en også en der hedder:
Gæt navn og træskostørrelse (og det HAR noget at gøre med banerne;-) )
[image]
Sagt på en anden måde, Asger og Co. har helt ret, dette er også ved at tage overhånd. Men ønsker man dette ”tjatteri” må der dog være medier for dette, ik´?
Så lad os finde den gyldne midtervej hvor alle kan være med, når nu dette forum ikke er opdelt a la ”Drehscheibe” m. fl.

Under alle omstændigheder en forhåbentlig fortsat god aften til ALLE.

Nu er der mere end en måde at se forum på. Personligt starter jeg på Emnevisning, og vælger herefter kategorierne en efter en nedefra. På den måde viser forum mig kun de kategorier jeg vælger at se på. Det eneste minus, er at gamle tråde stadig ligger 'uden for kategori', så hvis nogen svarer på dem, fanger jeg det først, når jeg ser forsiden, efter at have været alle kategorier igennem.

Når man ikke har arbejdet 40 - 50 år ved banerne, er det faktisk sjovt at se billeder rundt fra de forskellige stationer.
En lukket gangtunnel er nok ikke det mest spændende, men der har da været masser af andre billeder, jeg har fundet ganske interessante.

--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

låst
1631 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok
25 år med IC 3 togsæt på tyske skinner
25 år med IC 3 togsæt på tyske skinner

Tidligere værkmester på IC 3 værkstedet i Aarhus Hans Werner Hansen fortæller i denne artikel om indsættelsen af IC 3 togsæt som EuroCity tog mellem København H til Hamburg Hbf ved køreplanskiftet den 23. maj 1993. Læs også om den olympiske flammes tur i IC 3.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak