Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Mangler dsb s-tog mandskab? (Generelt)

af glade-koege ⌂, køge, 3/8 2012, 14:49 (4328 dage siden)

Aflysninger af linie B mellem Ny ellebjerg og Holte

(03.08.2012)

Pga manglende materiel aflyses Linie B fra Ny ellebjerg til Holte fra Kl. ca 10.00 og resten af dagen.

Umiddelbart lyder det underligt at man pludseligt mangler s-tog... for man har jo aflyst de fleste tog i forvejen. Så må det være pga af nogen af de fanget stammer oppe nordpå er gået i stykker?

Mangler dsb s-tog mandskab? Nej materiel!

af Svend, 3/8 2012, 15:24 (4328 dage siden) @ glade-koege

Mangler dsb s-tog mandskab?

Nej, du svarer selv på det i teksten, nemlig at der mangler materiel i den nordlige del af systemet: Ny Ellebjerg-Hillerød/Klampenborg

--
Svend

Mangler dsb s-tog mandskab? Nej materiel!

af Allan Eriksen, 4/8 2012, 11:46 (4327 dage siden) @ Svend

Hvordan med mandag morgen 06.08 er S tog så klar til at genoptage kørslen i fuldt omfang efter sommerens sporarbejde og der var særkøreplan.

Det er selvfølgelig altid nemt at kritisere når der er uheld ude, men jeg ved for eksempel her til morgen, der var der togbus Glostrup HøjeTaastrup fordi der havde været en personpåkørsel ved Albertslund tidligt på morgen cirka 0400.

Min kone skulle fra arbejde og hun ventede over en time på en bus i Glostrup det var mellem 0630 og 0730 jeg forstår godt det kan være svært at lige starte en masse busser op og sende dem ud at køre, men det syntes som om det var ret længe at vente for passagerer der skulle vestpå fra Glostrup.

Men trods alt lykkedes det hende at være hjemme 2 timer senere end hun plejer.Så både ros og ris til dette, sørgeligt nok at togpassagerer skal rammes af en person der måske er træt af livet eller i kådhed har passeret skinnerne hvor man ikke må. Ifølge Ekstrabladet er personen hårdt såret.

Venlig hilsen

Allan

Mangler dsb s-tog mandskab? Nej materiel!

af Lars Kongshøj, 7/8 2012, 17:42 (4324 dage siden) @ Allan Eriksen

Er "personpåkørsler" ikke stort set altid selvmordere?

Mvh. Lars

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak