Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Anlægsselskabet Aarhus Letbane I/S første årsrapport (Generelt)

af Ove Nygaard, 7/4 2013, 21:33 (4089 dage siden) @ L.H. Jensen

Læg vel mærke til Ledelsesberetningen, side 10, efter hvilken der er restriktioner ved etablering af broer over Egådalen. Af hensyn til Odderen:-D , der lever i området, må der ikke bygges i perioden 1. juni - 1. oktober.

God søndag.

Ove af Erritsø


Det er da sådan set et meget rimeligt krav - gid tilsvarende hensyn måtte vinde indpas andre steder.


Mvh
LHJ

Kære Lars Henning Jensen.

Mit lille indlæg skulle ikke opfattes, som om jeg ikke under Odderen i Egådalen fred og ro i yngleperioden (formoder jeg). Jeg spillede - som tidligere i en fjern fortid involveret i Odderbanen - lidt på den morsomme tanke, at det herlige dyr, Odderen, er lidt i vejen for letbanens anlæg. Jeg glæder mig da også til, at letbanen bliver en realitet. En indflydelsesrig person i projektet har endda lovet mig, at jeg vil blive inviteret med til indvielsen. Jeg har min fremskredne alder in mente blot betinget mig, at der til den tid er konstrueret en rollator med indbygget gps, så jeg kan finde vej.:-D

Med dette sidste forsøg på endnu engang at spille "morsom" ønsker jeg fortsat god søndag.

Bedste hilsener

Ove af Erritsø


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak