Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvem vil hjælpe ?????

af futfut03 @, 7/1 2011, 12:22 (4860 dage siden)

Jeg har en meget stor tog interesse, da jeg er tidl. lokomotivfører, og mit helbred er ikke hva det har været desværre efter en operation, så tid og kræfter har jeg ikke meget af. Og bliver meget nemt træt.

Derfor søger jeg efter en person der er villig til at bygge en bane op for mig med størrelsen 1,10 meter bredde og 2,20 meter lang.
Mit største ønske er at der skal være følgende ting på banen :

Skydebro
Bjergområde
samt at man kan vende tog på banen så man ikke altid kører samme retning men kan vende toget på strækningen
Danske Ind/Udkørsel signaler + Forsignalering
Fuld automatisk Jernbaneoverskæring samt overkørsel´s signaler fra privatbanerne, hvor de blinker hvid ved sikret overkørsel.
Ranger område, med stopbomme m/lys samt afkoblingsskinner m/mast
Stationer samt huse
Lys div steder og på perroner.
Afsnit så man kan kører med flere tog på engang
Pulter
Tranfomatore

Har du evt kendskab til en person (Måske dig selv) der har lyst til at gøre det for mig.
Jeg har det sådan,at det behøver ikke at være nye dele, gerne brugte, men i pæn stand...

Jeg har sat en sum penge af til dette projekt, og her har jeg osse tænkt på arbejdslønnen, og nej jeg skal ikke bruge regning.
Jeg kører med Märklin HO/Analog/M-Skinne/Vekselstrøm.


Du må meget gerne rundkaste denne mail, hvis du har et netværk.
Transporten sørge jeg selv for, fra det sted hvor den nu bliver bygget (Helst Jylland)
Og udformningen af banen samt detaljer kan der blive snakket om , hvis der kan findes en rigtig togentusiast som har sans
for detajlen, og at banen fungere 110 % ved aflevering..

Du er hjertelig velkommen til at kontakte mig via mail, hvis det er en opgave for dig eller en du kender

Mvh
Morten Rudbeck
7200 Grindsted

Mail: grejrr@ofir.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Svenska-lok
Erindringer fra stationen i Grindsted
Erindringer fra stationen i Grindsted

Aage Knudsen fortæller om dagligdagen som DSB-ansat på Grindsted station i 1960´erne. Læs bl.a. om ekspedition af rejsegods, rangering med brunkulstog, privatbanerne samt forskellige anekdoter fra det daglige arbejde med både gods og passagerer.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak